Mua välillä hävettää liikkua mun veljen ja/tai isän kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloo

Vieras
Molemmat jengiläisiä ja kulkee hartiat levällään. Teininä varsinkin hävetti kun juttelin jonkun pojan kanssa, niin aina veli tai isä hyökkäsi jostain nurkan takaa pelottavan näköisenä kyselemään "Mikäs jätkä sä oot? Mitä sä meidän *****n kanssa teet?". Onneksi sentään hyväksyivät mun nykyisen miehen ja ihme että mies uskalsi mua lähestyä. :D No, oikeestaan mun miehestä on tullut hyvä kaveri mun veljelle ja isälle. Nykyään ei sitten enää kukaan mies sais tulla mulle juttelemaan... :/ Onko muilla tällaista?

[QUOTE="kkk";24178666]Heh, kuulostaa toisaalta jotenkin söpöseltä :D Mitä jengiä edustavat, vai tarkoititko yleisesti ottaen "koviksia"?[/QUOTE]

No en nyt viitsi tässä jengiä mainita. Onhan se hyvä että tietää että joku suojelee, mutta kun ovat niin ylisuojelevia, niin se ei ole kivaa... :D

no ehkä teillä menee vähän liian pitkälle tuo, mutta onhan tuossa puolensa. jos joku ryttyilee, tiedät että sua puolustetaan. (mulla kolme ex-nyrkkeilijä veljeä ;)

Turhaa ilkkua ja nauraa. Jopa täällä tuppu suomessa on porukoita, joita sietää pelätä. Ja se pelkääminen ei ole hauska tunne. Mut ne ei pidä itsestään isoa älämölöä, eikä heilu kännissä rettelöimässä missään yleisissä baareissa tehden pellen itsestään..