mua vähän jänskättää... :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
multa loppu toinen liuska e-pillereitä (mercilon) tossa viime pe.. oon ottanu ne aina samaan aikaan, enkä oo unohtanu yhtäkään.. viime menkat (ekat synnytyksen jälkeen) oli TOSI niukat mut ne kesti sen 4päivää.. ja ne alko 2päivää levyn lopetuksen jälkeen.. nyt ei ole näkyny ja ei oo mitää tuntemuksia ( alaselän ja alavatsan kipuja) et menkat alkais...

apuva.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:
kuinka pian teillä alkoi menkat synnytyksen jälkeen?, mulla yleensä 6vkoa ja nyt ei puhettakaan alkamisesta ja poikakin on jo kohta kolmekuinen

ei mullakaan alkanu "spontaanisti" jälkitarkastuksessa sain pillerit ja sain heti ne alottaa.. ja normaalisti sit levyn jälkee tuli menkat..

kuinka pian teillä alkoi menkat synnytyksen jälkeen?, mulla yleensä 6vkoa ja nyt ei puhettakaan alkamisesta ja poikakin on jo kohta kolmekuinen

Kovin tarkkaan en enää muista, meni kuitenkin monta kuukautta ennen kun alkoi. Vaikuttaahan imetys siihen jonkun verran, vaikkakin eihän imetys takuuvarmasti menkkoja poissa pidä.

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:

ei mullakaan alkanu "spontaanisti" jälkitarkastuksessa sain pillerit ja sain heti ne alottaa.. ja normaalisti sit levyn jälkee tuli menkat..
mulle kans annettiin pillerirepsu jälkitarkastuksessa mut heitin sen roskiin kun ootan menoa sterilisaatioon ja en viittis imetysaikana popsia pillereitä....

Kyllähän menkat voi jäädä pois pillereiden aloittamisen aikana jopa puoleksi vuodeksi pois (tai muuten sekaantua kierto..). Useammin ainakin niin kuin että raskaaksi tulisi säntillisen pillereidenkäytön aikana, varsinkin kun sulla vielä varmasti sekoittaa viimeisin synnytyskin yhä hormonitoimintaa.

Yhteistyössä