mua vähän hirvittää... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mun lapsen isän nykyinen on ihan sekasin.

se vihaa mua niin paljon et ei voi käydä miehensä vanhemmilla koska mä olen niiden kanssa väleissä.
se kuvittelee et mulla ja exällä on suhde, se ei anna mun mennä niille hakemaan lasta, exällä on aikarajotus kauan se saa olla meillä kun hakee tai tuo lapsen jnejnejne.

nyt mulle on iskeny hätä et mitä jos se tekee mun lapselle jotain kun jää sen kanssa kaksin :ashamed: :ashamed: :ashamed:

ex jättää ne aika usein keskenään, mut mua on alkanu pelottaa koska tän naisen käytös on jatkuvasti omituisempaa.. se muutti jo poiskin exän luota kun sai päähänsä et meil on suhde!!!! mut nyt se on taas kuvioissa ja entistä vainoharhasempana.... :(

pelottaa sekin et mitäs sit ku ne saa oman lapsen...... :ashamed:

sanokaa et mä oon vaan vainoharhanen :snotty:

Se on se sun exsän nykyinen nainen vähän vainoharhainen... :o Ehkä niillä ei mene kovin hyvin, kerran tommosta on.

Voisit pyytää, ettei se jättäs enää lapsia sille naiselle. Onko sun eksällä muuten vielä jotain tunteita sua kohtaan? Enpä ihmettelis, jos se muistelis sua kaiholla, kun sen nykyinen on tommonen pipipää.

Sä et oo vainoharhainen...sun exän uusi nainen on vainoharhainen ja pelottava :o

Mitä sun ex ajattelee asiasta? Mahtaisiko onnistua se, että te istuisitte kaikki neljä (sinä, mies, sun ex ja sen vaimo) saman pöydän ääreen ja juttelisitte asiat selväksi?

ex ei tässä asiassa mua kuuntele.
meillä on yhteishuoltajuus ja mä en tosiaan tiedä onko mulla oikeutta sanoa et kenen kanssa lapsi aikaansa viettää kun on isällään.. :|

Yhteistyössä