mua vähän "ärsyttää" tuolla kirppis-puolella...oon varmaan ainut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
no ehkä ärsyttää on liian voimakas sana, mutta kuitenkin. todella harvoin siellä käyn ja nyt tein sen virheen, muistan taas pitkäksi ajaksi miksi sinne huutis pinoihin ei kannata mennä :x

kun siis sinne laitetaan niitä linkkejä, niin minkä takia siihen pitää sitten laittaa niitä "rohkasuja", esim :
"rohkeasti huutamaan!" miksi pitää olla rohkea??
"huutelemisiin!" just joo.
"lauantai,loistava huutoilma!" ööh, miksei voi huonolla ilmalla huutaa netissä krääsää? mikä on loistava huutoilma?

ja siis näitä ärsyttäviä "hauskoja" letkautuksia on AINA niissä huutis-pinoissa :x *puistatus*

ärsytä mut se ärsyttää että esim. lahjoitetaan palstalle laitetaan ilmotuksia "Melkein ilmaseks, vain 20e/kpl...

Lahjoitetaan palstalla tavarasta ei pyydetä rahaa, vain postikulut ellei ole niin jalomielinen että myyjä maksaa neki

Alkuperäinen kirjoittaja maallaonmukavaa:
mua ärsyttää kirppiksen palstalla(myynti)sanat tarjoa/hinnaton ilmoittelu...miksei hinta voi olla suoraa ilmoituksessa?

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!!!!Samoin myynti-ilmoitukset ilman kuvaa,laittakaa esim. aijaan kautta valokuvalinkki. Jopa minä osaan sen tehdä,vaikka täystumpelo muuten oonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja maallaonmukavaa:
mua ärsyttää kirppiksen palstalla(myynti)sanat tarjoa/hinnaton ilmoittelu...miksei hinta voi olla suoraa ilmoituksessa?

Niinpä.Tosi ärsyttävää.En minä ainakaan ala mitään hintaa yv:llä kyseleen tai sitten itse hintaa ehdotteleen. Semmoiset huutokauppa tyyliset ostospaikat on mielestäni erikseen. Ja nuista kuvista.Se nyt ei niin haittaa jos s-postilla kuvat vaan saa,kun onhan se aikamoista värkkäystä alkaa niitä kuvia aijaan kautta sinne sivuille laittaan.

kun haluan lahjoittaa vaatteita, ja kaikki vuoden 2006 jälkeen hankittuja yhdellä lapsella olleita...tulee monta kuvapyyntöä...ja postikuluja vasten pois antaisin, niin evvk. Siis onko oikeasti tarve?

Tai halutaan kotiovelle saakka toimitettavan...treffipaikalle ei pääse, kun ei omista autoa...

Minulla ainakin halu lahjoittaa mennyt =(

Yhteistyössä