Mua vaan itkettää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Ihan loppu metreillä raskaus, tosi paha olo ja väsymys.
Oon oksentanu vaan ja tuntuu, ettei enää voimat riitä. Jatkuva päänsärky ollu jo viikon. Raskausmyrkytystä ei ole.
Auto hajos, mies laittaa sitä ja mun pitäis jaksaa esikoisen kanssa.

Kaikki on kaatunu pikku hiljaa niskaan, koko ajan vastoinkäymisiä. Valoa ei näy ollenkaan.

Voi sinua! Varmati on tosi rankkaa, jos tuollainen päänsärky ja paha olo.

Keräile nyt voimia tulevaan, kohta sulla on ihana nyytti sylissä! Keksi esikoiselle jotain kivaa tekemistä ja hengähdä hetki sohvalla, vaikka mukavan lehden parissa!

Esikko joutunut katsomaan muutenkin jo paljon telkkaria, kun olen ollut niin huonossa kunnossa. En tiedä enää mitä tässä tekis.

Tuntuu, että hermostun ja väsyn hetkessä.

voi tiedän kyllä miltä tuntuu... mulla vielä lipsahti synnytyksen jälkeiseen masennukseen, yritä pitää huoli ettei sulle käy niin.

Ja ei se esikko siitä telkkarin katsomisesta hajalle mene! Jos kerta tykkää katsoa, niin sehän on sille vaan hupia kun saa kattoa paljon telkkua :) Hätätilassa sallittakoon ylenmääräinen television katselu, tuskin se nyt kovasti lasta traumatisoi, päinvastoin, kun äitikin sitten saa hengähtää ja jaksaa vähän paremmin :) älä nyt siitä ainakaan huonoa omaatuntoa pode :)

kyllä ne synnytyshormonit sitten helpottaa :)

Kurjaa.
Anoppi ajoi meidän pihaan yllätysvierailulle tyttärensä ja tämän lasten kanssa tuossa tilanteessa. tulivat kesälomalle. Mies oli töissä. Hieman pinna paloi.

Yhteistyössä