Mua v******a!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joulun henki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joulun henki

Vieras
Mun lasteni eksä on täys sika. Eikä se voinut olla yhtään vähempää sika edes jouluaattona.

Se pitää lapsiinsa y6hteyttä vain silloin, kun siitä on sille itselleen hyötyä. Nyt se vaati itsellensä lapset koko joululomaksi, siis kahdeksi viikoksi. Tätä ennen se on nähnyt lapsensa kaksi vuotta sitten. Soittaa silloin kun sattuu huvittamaan.

Kun sille selvis, että se ei saa lapsia täksi jouluksi, mitä tekee se paska?! Ei oo pitänyt mitään yhteyttä omiin lapsiinsa. Ei edes nyt jouluaattona. Ei vaan kiinnosta.

Mä toivon niin että se kuolis. Siinä sille paskalle joulumieltä. Kaikesta siitä, mitä se on omille lapsilleen tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Aioks antaa sille lapset käymään? Aika tökeröltä vaikuttaa kyllä...

En aio. Ainakaan nyt jouluna
Sen pitäis suostua johonkin yhteiseen soppariin, jossa mietitään mikä on lasten kannalta paras ratkaisu aloittaa tapaamiset uudelleen. Arvatkaa kiinnostaako sitä?
Ei.
Kaikki ehdotukset, jotka tulle mun "puolelta" (vaikka mun paikkakunnan lastenvalvojalta) se ottaa silleen, että mä koetan alistaa sitä joten se ei suostu mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmetellä taas täytyy:
Miks sulla on lapsia tuollasen kanssa?!

Jos ei parempaa miestä ole löytänyt. Jotkut vain joutuvat tyytymään jakojäännöksiin.

Kiva jos voin helpottaa sun elämääs omalla tyhmyydelläni. Onhanse varmasti hienoa kun ei itse ole koskaan tehnyt mitään virheitä elämässään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos ei parempaa miestä ole löytänyt. Jotkut vain joutuvat tyytymään jakojäännöksiin.

Kiva jos voin helpottaa sun elämääs omalla tyhmyydelläni. Onhanse varmasti hienoa kun ei itse ole koskaan tehnyt mitään virheitä elämässään.

Virheitä sattuu itse kullekin, mutta kun valitaan lapsille isää olisi suotavaa olla edes jonkinlaista harkintaa mukana ja jos ei löydy kunnollista miestä, niin mielummin sitten jättää ne lapset kokonaan tekemättä.

Virheitä sattuu itse kullekin, mutta kun valitaan lapsille isää olisi suotavaa olla edes jonkinlaista harkintaa mukana ja jos ei löydy kunnollista miestä, niin mielummin sitten jättää ne lapset kokonaan tekemättä.

Näinhän se on. Mutta jälkiviisaus on kaikkein helpoin viisauden muoto. Eipä tuostakaan paskasta sinisilmäinen tyttönen tajunnut totuutta ennenkuin oli liian myöhäistä. Kaikki kun ei näytä todellista minäänsä heti alkuun.

Mutta. Vahinko on jo kiertämässä. Se naikkonen, jonka kanssa apina petti mua ennen kuin erosin siitä, on nykyisin ihanasti vankeudessa sen kanssa. On iso laina, yksin tän naikkosen nimissä ja maksettavana, ja loinen tulee iloisesti mukana. On yhteinen lapsi, joka joutuu raukka kärsimään tulevaisuudessa samat mitkä jo olemassa olevat ovat kohdanneet.
Kateeksi ei käy.

Näinhän se on. Mutta jälkiviisaus on kaikkein helpoin viisauden muoto. Eipä tuostakaan paskasta sinisilmäinen tyttönen tajunnut totuutta ennenkuin oli liian myöhäistä. Kaikki kun ei näytä todellista minäänsä heti alkuun.

Sitä se on kun rakastuu sinisilmäisen sokeasti renttuun, josta jo äiti aikoinaan varoitti. Kaikesta huolimatta hyvää jatkoa sinulle ja lapsillesi?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
En oikein osaa päättää kumpi on isompi hölmö: lasten isä vai äiti.

No justiinsa niin. Älä tuu tännbe jeesusteleen, sun mielipiteet ja ajatusmaailma on tullut todellakin selväksi tällä palstalla. Oli kyseessä millainen asia tahansa, sun mielestä aina vika on n aisessa. Ihan kuten 99% palstan miesten mielestä. Ainoastaan Päätön on ainoa neutraali, joka osaa ajatella asiat sukupuoleen liittymättä.
Joulut sullekin.

[quote="ap"
No justiinsa niin. Älä tuu tännbe jeesusteleen, sun mielipiteet ja ajatusmaailma on tullut todellakin selväksi tällä palstalla. Oli kyseessä millainen asia tahansa, sun mielestä aina vika on n aisessa. Ihan kuten 99% palstan miesten mielestä. Ainoastaan Päätön on ainoa neutraali, joka osaa ajatella asiat sukupuoleen liittymättä.
Joulut sullekin. [/quote]

Nyt et tainnut ymmärtää: minähän olin täysin neutraali! En yhtään kummankaan puolella. Mutta kolahtiko jotenkin kuitenkin? Ihme homma että jos ei ole 100% äidin puolella, oli asia mikä tahansa, niin AINA on naisia vastaan!

Kuumimmat

Yhteistyössä