M
Miä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:![]()
No ehkä se auttaa sua oppimaan kaikkea hyödyllistä, kuten yhdistelmäajoneuvon peruuttamista.
b
Onhan se noinkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:![]()
No ehkä se auttaa sua oppimaan kaikkea hyödyllistä, kuten yhdistelmäajoneuvon peruuttamista.
b
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Onhan se noinkinJa myös epämiellyttäviä tilanteita. Niinkuin esim. sen kun istuin Kävelyn kanssa kahdestaan uusintatentissä. Olin tehnyt sen mitä osasin ja havahduin siihen kun se kysyi huvittuneena että meneekö siulla vielä kauan? Miun teki mieli kysyä että voisitko kertoa kuinka helvetin kauan miä olen istunut ja tuijottanut siua haaveilevan näköisenä? :snotty: Sanoin kuitenkin vaan että olen valmis ja lähdin
:ashamed: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:*_*
Ei passaa sitten peruutella yhdistelmää ja tehdä tuota yhtä aikaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Ei passaa eiOn sillä mahtanut olla hauskaa. Montakohan kertaa miä vielä nolaan itseni? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Inhottavia tommoiset miehet. =s
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Niin on, kaikki kontrolli häviää ja käyttäytyy kun ääliö :snotty: Sitten kun se vielä tahallaan kiusaa |O Ostan silmälaput syksyksi![]()