Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:oisit nähny naapurien ilmeet täällä tänä aamuna kun olin pelkkä peitto päällä, tukka pystyssä, posket punoittavina mieshenkilön kans röökillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Pippuri:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:oisit nähny naapurien ilmeet täällä tänä aamuna kun olin pelkkä peitto päällä, tukka pystyssä, posket punoittavina mieshenkilön kans röökillä![]()
Buah![]()
Olisit tiputtanu peiton pois, sitten vasta olisikin naapurit töllänneet![]()
Pitäiskö vielä halata tossa pihalla sitä enneku autoon hyppään..Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Hyvin luultavasti..Annat niitten elämään hieman sisältöö
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Pitäiskö vielä halata tossa pihalla sitä enneku autoon hyppään..Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Hyvin luultavasti..Annat niitten elämään hieman sisältöö
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Pippuri:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:oisit nähny naapurien ilmeet täällä tänä aamuna kun olin pelkkä peitto päällä, tukka pystyssä, posket punoittavina mieshenkilön kans röökillä![]()
Buah![]()
Olisit tiputtanu peiton pois, sitten vasta olisikin naapurit töllänneet![]()
no itseasiassa tiputinki kun annoin sille heippasuukonmut silloin ei tainnu olla naapureita näköetäisyydellä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Pitäiskö vielä halata tossa pihalla sitä enneku autoon hyppään..Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Hyvin luultavasti..Annat niitten elämään hieman sisältöö
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Pitäiskö vielä halata tossa pihalla sitä enneku autoon hyppään..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Vaikka asia ei mulle kuulu nii oliko kyseessä oma mies vai naapurin ukko??
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Vaikka asia ei mulle kuulu nii oliko kyseessä oma mies vai naapurin ukko??
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Vaikka asia ei mulle kuulu nii oliko kyseessä oma mies vai naapurin ukko??
tuskin nyt ulkona naapurin ukkoa suutelisin ja vieläpä muitten nähden![]()
ei se varsinaisesti oma mies oo, kunhan nyt tapaillaan![]()
ei juma joku on jääny nyt kyllä pahasti asemalleAlkuperäinen kirjoittaja Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Vaikka asia ei mulle kuulu nii oliko kyseessä oma mies vai naapurin ukko??
NO jos se sun ukkos mielstä on ok niin mikäs siinä sitte![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei juma joku on jääny nyt kyllä pahasti asemalleAlkuperäinen kirjoittaja Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Vaikka asia ei mulle kuulu nii oliko kyseessä oma mies vai naapurin ukko??
![]()
MIKÄ MUN UKKO?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei juma joku on jääny nyt kyllä pahasti asemalleAlkuperäinen kirjoittaja Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Vaikka asia ei mulle kuulu nii oliko kyseessä oma mies vai naapurin ukko??
![]()
MIKÄ MUN UKKO?![]()
![]()
Joku taitaa pitää sua ihan kunniallisena naisena![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Joku taitaa pitää sua ihan kunniallisena naisena![]()
Mitää?? Eikö sulla ole omaa ukkoa?? Jaa, no sitte. Sama kai se on ketä nai kunha on homo sapiens!
Sori!!