Mua seurattiin tänään autolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei ole provo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei ole provo

Vieras
Teen lastenhoitotyötä,vuorotyötä siis.Tänään olin hoitolapsen kanssa pitemmällä lenkillä vakireittiä.Päiväkodin lähellä olevan srk-kodin tyhjällä pihalla auto jonka olen nähnyt norkoilevan siellä ennenkin, autossa n.30-50-v.mies.Seuriksella ei toimintaa.

Sama kaava:auto on käynnissä,just ennen mein tuloa lähtee pois.Kun tullaan lenkiltä samaa tietä takaisin niin auto on uudestaan samalla srk-kodin pihalla, lähtee just meidän kohdalla pois, mut pysähtyi meidän edellä vähän matkan päässä erään liikkeen pihaan ennen päiväkotia,ei asioinu siellä,kun käveltiin kohdalle niin lopulta ajoi tiehensä.
Otin numeron ylös ja soitin poliisilaitokselle mutta palvelevat ei-kiireellisissä asioissa vain virka-aikana.

Osaatko yhtään sanoa miksi joku ottaisi sinut kohteeksi? Onkohan miehellä mielessä seksuaalinen hyväksikäyttö vai voisiko hän olla esimerkiksi miehesi toimeksiannosta liikkeellä oleva yksityisetsivä? Onko sulla mustis mies tai "vihollisia"?

[QUOTE="...";30337842]Osaatko yhtään sanoa miksi joku ottaisi sinut kohteeksi? Onkohan miehellä mielessä seksuaalinen hyväksikäyttö vai voisiko hän olla esimerkiksi miehesi toimeksiannosta liikkeellä oleva yksityisetsivä? Onko sulla mustis mies tai "vihollisia"?[/QUOTE]

Pedofiili voi olla,mut ei se srk-piha oo ihan tarhan vieres,on pienen matkan päässä,joten huono paikka kytätä lapsia.Mulla ei pitäisi olla vihollisia ja mieskään ei ole mustis ikinä.Ei ole mustasukkaisia tai väkivaltaisia exiä.
Ahdistavaa.:(

Mua kerran seurasi yks mies, pyysi yhdesti treffeille ja kun kieltäydyin (mies mua n. 20 vuotta vanhempi) mies alkoi seuraileen mua autollaan aina kun liikuin keskustassa. Aina kun nähtiin kasvokkain se mulkoili todella pahasti ja aina heitti jotain ilkeää. Autolla kaahaili, kaasutteli ja tööttäili. Koskaan ei kotiin asti onneksi päässyt seuraamaan. Loppui siihen, kun muutin pois. Nyt jouduin vuoden asumaan samalla paikkakunnalla ja sama peli jatkui, pahempanakin sillä oli asiakaspalvelutöissä ja hän änkesi töihinikin.. Onneksi pääsin muuttamaan taas pois!

Siis aina kun kävelitte auton kohdalle auto lähti pois? Ja se on sinusta seuraamista, josta ihan soitit poliisille? Selitäpä uudestaan, ehkä en ymmärtänyt kaikkea.

Yhteistyössä