Mua ressaa niin tää joulu...

:hug: :hug: :hug:

Ihmisellä on just niin kiire, kuin mitä itselleen tekee. Mä ajattelen joulusta niin, että matka (valmistelut) on ihan yhtä tärkeitä kuin itse päämäärä (juhla).

Mua auttaa se, että teen listan tehtävistä hommista hyvissä ajoin, ja sitten vaan teen asioita yksi kerrallaan. Muut on siellä listassa, ei takaraivossa jyskyttämässä. Sen listan lyeheminen motivoi jatkamaan, kun näkee, että hommat edistyy joka päivä vähän.

Tonttulakki päähän ja joululaulut soimaan, glögiä ja pipareita nassuun, niin hyvä siitä tulee :)!
 
Mä vannon stressilistan nimeen. Kirjoitat ylös kaikki työt ja vaikka päivän perään jolloin olet ne ajatellut tekeväsi. Sitten viivailet yli sitä mukaa kun saat tehtyä.

Mä en stressaa joulua, se tulee vaikka mä en olisikaan valmis ja tässä on vielä hurjan paljon aikaa.
Kyllä sä selviät.
=)
 
no joo
Mun joulu-stressiin autto vakava sairastuminen. Kun ei pysty tekemään niin ei pysty. Tänä vuonna en edes yritä mitään ja ei ole tressiä tippaakaan.

Että siitä vaan kaikki stressaajat toivomaan vaikka sairautta. tarpeeksi vakavaa sellaista.
 

Yhteistyössä