A
apua
Vieras
Mikä minussa on vikana? välillä olen täysi energiaa ja välillä tuntuu etten jaksa mitään, edes päivittäisiä askareita. Menetän hermot pienimmästäkin vastoinkäymisestä, välillä taas hermot kestää vaikka mitä. Lapselle huudan pienimmästäkin asiasta ja välillä sama asia ei aiheuta huutoa. Ystäviä ei ole, töissä olen mukava ja iloinen, mutta tiedän, että yritän peitellä todellisuutta.
Huudan lapselle ja samalla toivon, etten huutaisi vaan halaisin. muuta en mahda itselleni mitään. Suuttuessa viskon tavaroita ja on tarve rikkoa ihan mitä tahansa. itse hillintää ei ole.
Minua on kiusattu koulussa ja lapsena käyttty seksuaalisesti hyväksi. En ole puhunut asioista. En tiedä liittyykö ne tähän olotilaan mitenkään.
Huudan lapselle ja samalla toivon, etten huutaisi vaan halaisin. muuta en mahda itselleni mitään. Suuttuessa viskon tavaroita ja on tarve rikkoa ihan mitä tahansa. itse hillintää ei ole.
Minua on kiusattu koulussa ja lapsena käyttty seksuaalisesti hyväksi. En ole puhunut asioista. En tiedä liittyykö ne tähän olotilaan mitenkään.