mua pelottaa kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
lapseni on parvekkeella :(
asutaan 5 kerroksessa ja meillä on reiät partsilla tuolla sivuilla ja ei ole mitkään niin pienet,pelottaa..
en uskalla päästää lapsiani parvekkeelle,onko kukaan laittanut esim: jotain bambuverkkoa tai jotakin parvekkeelle lapsien takia?
kun on noi reiät sivuilla ja tuo kaidekaan ei ole minusta niin turvallinen.
tää on vuokratalo eikä ole niitä parvekelaseja tuolla..

mua pelottaa et ne tippuu tai jotakin.
siis kauhea pelko ja mietin et mitä laitan parvekkeelle et voisin lapset päästää sinne joskus,tietysti valvon koko ajan mutta pelottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Minkä ikäiset? Itse en päästäsisi 5v poikaani yksin partsille, jos ei olisi lasitettu.

6 v ja 3 vuotta kohta..ja ei ole yksin parvekkeella koskaan ja en uskalla päästää niitä oikein ollenkaan sinne vaikka valvotaankin.

Enpä itsekään tule päästämään lasta parvekkeelle vaikka reunat kokonaan betonia onkin ja melkoisen korkeat.. meillä siellä kuitenkin myös kalusteita (penkit,pöytä ym ) joista lapsi pääsis kiipeämään. Mun mielestäni sillä lapsella ei ole sinne myöskään mitään oikeaa asiaa...
Tämä ei eroaisi vaikka parvekkeella olis lasitus, ei silti olis asiaa sinne ilman aikuisen koko aikaista valvontaa..oma käsi on on mennyt ikkunasta läpi joten en luota laseihin yhtään etteikö sit pääsis tippuu.

Vaikuttaa varmaan sekin, että me asutaan 7. kerroksessa...

Yhteistyössä