Mua pelottaa jo valmiiksi tuleva..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
Miehellä alkaa taas vuorotyöt... on 13- 14 tuntia taas poissa.. oli koko päiviä aamusta iltaan saakka. Tytöllä alle 3vuotiaalla menee t aas varmaan aikaa tottua kun isi ei tulekkaan aina päikkäreiden jälkeen kotiin.. vaan vasta illalla..

Sitten meille syntyy ihan pian , siis samaan aikaan kun miehellä uudet työt niin toinen lapsi. .. pelkään tytön mustasukkaisuutta ym..
omaa jaksamista kahden kanssa pitkinä päivinä.. mies ei pysty olemaan edes ensimmäisinä viikkoina / päivinä meidän kanssa kotona.
Saati ne omat raskaushormoonit itkettää aluksi..

No pakkohan se on kestää..
ja ei pään aukomisia kiitos!

meilläkin sama homma kun tää nelonen syntyy. miehellä ei mahiksia ottaa isyyslomaa. :whistle: on se vaan niin kivaa. en varmaan apua tarviikkaan en. :kieh: |O

mustasukkaisuutta oon kans vähäsen miettiny. mutta eihän sitä ikinä tiiä miten ne lapset reagoi. :heart:

:hug: :hug: :hug: sinne kuitenkin! yritä olla stressaamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
meilläkin sama homma kun tää nelonen syntyy. miehellä ei mahiksia ottaa isyyslomaa. :whistle: on se vaan niin kivaa. en varmaan apua tarviikkaan en. :kieh: |O

mustasukkaisuutta oon kans vähäsen miettiny. mutta eihän sitä ikinä tiiä miten ne lapset reagoi. :heart:

jotenkin se lohduttaa etten ole ainoa :hug:
mutta sillä onkin siinä viellä pari lasta enemmän kun mulla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

jotenkin se lohduttaa etten ole ainoa :hug:
mutta sillä onkin siinä viellä pari lasta enemmän kun mulla :whistle:

voi kuule jopa olla että on helpompaa kun on useampi. tosta esikoisestakin on jo iso apu. miehellä on siis työharjoittelu 8.6-14.8. ja meillä la 4.6 mutta ihan varmasti menee taas yli. :kieh: että syksyllä sitten ottaa sen loman. yey.

Yhteistyössä