mua pelottaa että mulla olisi keuhkosyöpä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelokas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelokas"

Vieras
pari viikkoa sitten oli astma pahana ja silloin otettiin crp ja keuhkokuvat crp oli 24 , mutta silloin lähdin päivystyksestä kesken kotiin .. ja seuraavana päivänä menin terkkariin hengittää spiraa ja lekuri sanoi että joku tulehdus alue näkyi röntgen kuvissa että antibiootit. olishan ne sairaalasta perään soittanut jos jotain vakavaa? ja nää nykyiset alkanut ton viimeisin taudin jälkeen eli rintaa koskee/vihloo etupuolelta ja selkäpuolelta ja välillä jotenki paha hengittää. ja olkapäihin kanssa välillä sattunut oudosti.. nyt pelottaa jos oliski joku keuhkosyöpä? mutta kai se olisi kuvissa näkynyt selkeästi ennen tota pari viikkoa sitten otettiin keuhkokuvat kesä kuun alussa kun olin teholla... sanokaa että mun huoli on turha..

jos tupakoit niin varma vihlo sen takia, se on jokaisella näin joka tupakoi. Mä en tupakoi muuten mut jos olen kännissä niin tupakoin, vaikka tiedän pahaa se on, mut en tiedä miks pää niin sekaisin menee että tarvin siitä fucking tupakkaa, voin sanoa että vihlo seuraavana päivänä tai pari päivää ainakin, sitten syylisyden tunne sen takia mulla

[QUOTE="pelokas";22066831]pari viikkoa sitten oli astma pahana ja silloin otettiin crp ja keuhkokuvat crp oli 24 , mutta silloin lähdin päivystyksestä kesken kotiin .. ja seuraavana päivänä menin terkkariin hengittää spiraa ja lekuri sanoi että joku tulehdus alue näkyi röntgen kuvissa että antibiootit. olishan ne sairaalasta perään soittanut jos jotain vakavaa? ja nää nykyiset alkanut ton viimeisin taudin jälkeen eli rintaa koskee/vihloo etupuolelta ja selkäpuolelta ja välillä jotenki paha hengittää. ja olkapäihin kanssa välillä sattunut oudosti.. nyt pelottaa jos oliski joku keuhkosyöpä? mutta kai se olisi kuvissa näkynyt selkeästi ennen tota pari viikkoa sitten otettiin keuhkokuvat kesä kuun alussa kun olin teholla... sanokaa että mun huoli on turha..[/QUOTE]

En nyt halua pelotella, mutta mun yhdellä tutulla tutkittiin yli vuosi astmaa ja sen pahenemista, oli yskää ja muita keuhko-oireita... oli tulehdusta ja muka keuhkokuumeita, vaikea hengittää... sitten lopulta löytyikin syöpä keuhkoista. :(

tupakoin joo.. paitsi nyt 3 päivää ilman.. ensin tuntu että oireet vaan iltasin ja mutta nyt on ollut joo aamusta kipua tässä etu ja taka puolellat siis keuhkojen kohalla....
mutta siis röntgenissä näkyy jos olis jotain keuhkosyöpää?

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22069507:
tupakoin joo.. paitsi nyt 3 päivää ilman.. ensin tuntu että oireet vaan iltasin ja mutta nyt on ollut joo aamusta kipua tässä etu ja taka puolellat siis keuhkojen kohalla....
mutta siis röntgenissä näkyy jos olis jotain keuhkosyöpää?

kyllä varmasti näin olisi:) tuskin jotain on. On norm tuntea kivut, jos tupakoit tai muuten ihmisillä aina joka paikassa esinty kipuja

Yhteistyössä