E
ei oo helppoa
Vieras
Sain siis lopputilin joulukuussa pitkäaisesta työpaikastani. Menetin työpaikkani kun tein lapsen ja kun äippäloma loppui, lomauttivat ja sitten irtisanoivat. Asuntolainaa jäi mulle itselle siis omissa nimissä useampi kymmenentuhatta. Oon täs miettinyt että jos jäisin kodinhoidontuelle että säästäisin liiton rahoja, kun niitkin on jo mennyt 200 päivää. Kotihoidontuella ei lainaa makseta sitä 600 euroa minkä olen maksanut äitiyspäivärahasta ja liiton korvauksesta. Ylireagoinko teidän mielestä kun pelkään että joudumme lähtemään talosta ja kaikki alkaa pyörimään korkoa korolle periaatteella?Mun näkemys siitä että saisin töitä näin lama-aikaan on heikko. Koulutus älyvanha ja sen alan työläisiä mitä tein on irtisanuttu pilvinpimein viime vuosina, ettei pienen lapsen äiti ole varmaan ekana pääsemässä töihin, kun hirveesti hakijoita, jos nyt johonkin joku hullu otettaiskin.Keksiikö kukaan keinoja millä lähtisin selviytymään tästä suosta ja kestäisin tätä pelkoa ja epävarmuutta? Ruokakaupassakaan en viitti enää juuri mitään ostaa. Puhumattakaan alennusmyynneistä. Ne on kaikki nyt unohdettu kun oon ajatellut ettei välttämättä tarvita.Nytkin itkettää..