Mua pelottaa, että ehkäisy pettää. Miehellä aivan ehdoton EI lapselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kduuut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kduuut

Vieras
Hänellä itsellään edellisestä liitosta monta lasta ja minullakin on 2. Minua pelottaa, että entä jos ehkäisy pettää ja huomaan raskauden vasta vaikka 5 kuulla :S

Tiedän ettei mies minua tämän takia jättäisi, mutta olemme jo päättäneet, ettei tehdä sitä omaa yhteistä lasta. Nuorin meidän lapsista on 8v, ei jaksaisi samaa rumbaa alusta asti.

Mutta onhan sekin nähty, ettei se piuhojen poikkilaittaminenkaan ole 100% varmaa :S

sitä ollaan tässä kyllä mietittykkin, jotta mä saan hormonaalisen ehkäisyn pois.

NO sitten täytyy olla harrastamatta seksiä, jos tuo on noin valtava asia.
Mutta miten sä otat tuosta nyt noin valtavan ison propleeman? Et sä siinä vastuussa yksin ole. Ja jos sä noin vainoharhaisesti pelkäät raskautta niin en usko että sä minnekkään viidennelle kuulle pääsisit ettet sitä huomaisi. Ota vaikka tavaksi tehdä joka toinen kuu raskaustesti, jos se sua helpottaisi...

ja jos pamahtaisin vahingossa paksuksi, ei se maailmanloppu varmastikkaan olisi. En vain haluaisi saada lasta kenenkään kanssa niin, että toinen on asiaa vastaan. Vaikka loppujen lopuksi varmasti mies ei antaisi lasta pois mistään hinnasta

eli sä haluat saada sen yhteisen lapsen, ja salaa mieheltä koska mies ei sitä haluaisi mutta vahingon tapahduttua ei haluaisi aborttia.. Pitäiskö sun puhua miehes kanssa? Sä et halua tehdä päätöstö lapsesta joten toivot että luonto hoitaa sen puolestasi jotta tiiät sen olevan niin tarkoitettu, no voi huh huh, aikuiset ihmiset käyttäytyy kuin teini kun podetaan vauvakuumetta :D Puhu miehelles!

Yhteistyössä