mua ottaa pannuun kun on niiin pieni suku,oikeesti kellään ei oo varmaan näin pientä sukua..

leppis
Meillä on iso suku: itselläni seitsemän sisarusta, isän uudesta liitosta lisäksi kaksi. Äidilläni 2 sisarusta, joilla yhteensä 23 lasta, isälläni kuusi sisarusta, joilla yhteensä 30 lasta, kaksi isovanhempaa elossa. Itselläni 2 lasta, sisaristani yhdellä kolme lasta
 
v
Jotenkin hassua valittaa että on pieni suku, kun sukua olisi mutta itse ei pidä yhteyttä. Minulla on kolme serkkua, yksi täti ja yksi setä puolisoineen sekä oma veli ja vanhemmat. Isovanhemmat eivät ole enää elossa ja muuta sukua ei ole koskaan ollutkaan.
 
Apua...
Isovanhempia on elossa 1
Omia vanhempia 2
Omia sisaruksia 4
Äidillä 2 sisarusta
Isällä 3 sisarusta
Serkkuja minulla on yhteensä 19

Nuo kai tekisivät 31kpl

Jos seuraavaa sukupolvea lasketaan niin sisarusten lapsia on tällä hetkellä 3kpl, neljäs tulossa.

Serkkujen lapsia on kai 2+5+2+3+2+2 eli 16 ja ainakin yksi olisi tulossa lisää.

Aktiivista yhteyttä ei suinkaan ole kaikkiin, mutta se kai kertoo enemmän omasta aktiivisuudesta kuin suvun pienuudesta. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
niin no miehen suku lisäksi,mutta omaa lähinnä tarkoitin,mulla ei ole kuin läheisiä jonka kanssa yhteyksissä 5
Meil on tädit, sedät mummot papat sisarukset ja serkut yhteenlaskettuna 14 mutta läheinen olen niistä 4 kanssa osaa näen max kerran vuodessa osaa paljon harvemmin ja osa on sellaisia etten oo vuosiin ollu missään yhteyksissä.
 

Yhteistyössä