Mua on tosissani alkanu ärsyttämään eräs kaverini...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuppunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nuppunen

Jäsen
12.06.2007
207
0
16
en tiedä mikä helvetti siihen on tullu. Mutta me siis tutustuttiin viime syksynä lapsiemme myötä, jotka ovat melkein saman ikäsiä. Kaverini oli alussa tosi hyvä tyyppi mutta nyt täys kuspää. Se on semmosta jatkuvaa vertailua ja kateutta sen puolelta, vertaa meijän muksuja ja hänen seurassa ollessa semmosta jatkuvaa piilovittuilua mun lapsesta. Hän on siis hyvä äiti ja minä taas hänen mielestä en. Ja nyt sitten ilmoitin että sain vakituisen työn jossa alotan syksyllä niin asiaan ei tullu minkäänlaista kommenttia, mitä nyt luulis että kaveri olis edes onnitellu, rupes vain sanomaan että se on kuule niin rankkaa olla töissä kun on pieni lapsi, ettet sä jaksa. Sitten ei anna mun lapsen edes koskea omaansa kun pelkää pöpöjä ja läppii poikaani käsille jos koskeekaan hänen muksuunsa, tähän kyllä oon puuttunu ja sanoin kerrankin kun läpsi poikaani, että ei se sun lapses kuole jos ne nyt toistensa kans leikkii. Päätinpä tässä sitten etten enään viissi olla tuommosen kateellisen paskan kanssa missään tekemisissä.....Hohhoijaa, tekipäs hyvää purkaa mieltä, TATTISTA :D

Höh. Itse en varmaan suuttuisi tuosta, että sanoo mielipiteensä töissäkäynnistä. Mutta tuo oman lapsen suojeleminen pöpöiltä on aika inhottavaa. Ei osoita arvostusta sinun lasta kohtaan ollenkaan, jos läpsii. Aika törkeää suorastaan.

Sillä on itsellään jotenkin paha olla. Purkaa sen sit sinuun :(
Mutta totta on, että työssäkäynti lastensaannin jälkeen on raskaampaa kuin ennen jälkikasvua. (Joskaan kotiäitikään niin helpolla aina pääse...)
Parempi kun et ole hänen kanssa tekemisissä. Mitä järkeä pitää yllä kaveruutta, joka ottaa enemmän kuin antaa! Oikeitakin ystäviä löytyy kyllä.

Onnittelut vakipaikasta

:flower:

Myönnän, siitä olen sulle kade B)

Alkuperäinen kirjoittaja urrr:
Vai on kateellinen. Sitten hän perus suomalainen nainen. Pienellä itsetunnolla varustettu.

Aivan. Päälle käydään kuin yleinen syyttäjä pienimmästäkin aiheesta. Aihetta ei aina tarvitse edes antaa. Mitään ei siedetä, neuvominen tai mielipide on itsemurha. Laumassa tämäkin olento on pahin ;)

Onnittelut vakipaikasta Mamiskuukkeli! *kukkapuska*

Ei tuollaista ihmistä voi oikeastaan edes kaveriksi kutsua..ehkäpä kyseinen henkilö on jollain tavalla kumminkin tyytymätön omaan elämäänsä ja se purkautuu tuollaisena käytöksenä (kateutta siis)...tai sitten hän vain on niitä äitejä, joiden mielestä heidän oma tapansa elää ja kasvattaa lasta on se ainoa oikea...toisella tavalla tekevät ovat heille "alempaa kastia".

No, niin tai näin, sinulla on varmasti ihan oikeitakin ystäviä. Negatiivisuutta ja pahaa mieltä ympärilleen kylvävän tyypin taas voinee jättää omaan arvoonsa. Tässä tapauksessa ruoho taitaa olla vihreämpää aidan toisella puolen! :D

Olipa tutun kuulosta... =/
Miehen kaveri vaimoineen sai vajaa puol vuotta sit esikoisensa. Meillä lapset 2,5 ja 1 vuotta.
Oltiin taannoin ehkä viimeistä kertaa heillä kylässä. Meidän lapset ei saaneet leikkiä heidän lapsensa leluilla. Ehtivät jo alkaa leikkimään vauvan leikkimatolla, ku olkkarissa kerta oli. Niin tää muija pakotti miehensä ottamaan sen pois niiltä. Koska sitä on niin vaikee pestä! Siis ihanko oikeesti se aikoo pestä kaikki lelut aina jos joku muu lapsi niillä leikkii?
Tai no tässä tapauksessa ei, koska ei niillä saa leikkiä! Voitte varmasti kuvitella sitä ilmettä lasten kasvoilla, kun ainut esillä oleva lelu viedään pois...
Antoivat sit leikkeihin pienen pallon ja mölkkypelin. Siis sen pelin mitä pelataan ulkona.
Vaikka makkarissa oli paljon leluja!

Miehen kaveri oli laittanut leikkimaton koottuna sängylle. Ja menivät mieheni kanssa jotain sinne makkariin jutteleen. Isompi lapsista tietty perässä ja meni sängylle leikkimaton päälle istumaan. Niin tää muija syöksyy sinne huoneeseen ja paniikissa ottaa lapsen siittä pois, kun se menee ihan varppina lapsen käsissä rikki!

Ja muutenkin arvosteli meitä ja huokaili teatraalisesti =( Mulla tuli niin paska fiilis mieheni kans, et päätettiin pitää ystävyydessä hiukan taukoa. Ei haluta pahottaa lasten mieltä niiden seurassa! Ilmeisesti meidän "kakarat" on niin kauheita. Vaikka olivatkin ihan kiltisti. Niin tää muija huokaili kauhuissaan, et jos heidän vauvasta tulee samanlainen =O
Ääliöksi voi muuttua äitiyden myötä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Wilburg:
Olipa tutun kuulosta... =/
Miehen kaveri vaimoineen sai vajaa puol vuotta sit esikoisensa. Meillä lapset 2,5 ja 1 vuotta.
Oltiin taannoin ehkä viimeistä kertaa heillä kylässä. Meidän lapset ei saaneet leikkiä heidän lapsensa leluilla. Ehtivät jo alkaa leikkimään vauvan leikkimatolla, ku olkkarissa kerta oli. Niin tää muija pakotti miehensä ottamaan sen pois niiltä. Koska sitä on niin vaikee pestä! Siis ihanko oikeesti se aikoo pestä kaikki lelut aina jos joku muu lapsi niillä leikkii?
Tai no tässä tapauksessa ei, koska ei niillä saa leikkiä! Voitte varmasti kuvitella sitä ilmettä lasten kasvoilla, kun ainut esillä oleva lelu viedään pois...
Antoivat sit leikkeihin pienen pallon ja mölkkypelin. Siis sen pelin mitä pelataan ulkona.
Vaikka makkarissa oli paljon leluja!

Miehen kaveri oli laittanut leikkimaton koottuna sängylle. Ja menivät mieheni kanssa jotain sinne makkariin jutteleen. Isompi lapsista tietty perässä ja meni sängylle leikkimaton päälle istumaan. Niin tää muija syöksyy sinne huoneeseen ja paniikissa ottaa lapsen siittä pois, kun se menee ihan varppina lapsen käsissä rikki!

Ja muutenkin arvosteli meitä ja huokaili teatraalisesti =( Mulla tuli niin paska fiilis mieheni kans, et päätettiin pitää ystävyydessä hiukan taukoa. Ei haluta pahottaa lasten mieltä niiden seurassa! Ilmeisesti meidän "kakarat" on niin kauheita. Vaikka olivatkin ihan kiltisti. Niin tää muija huokaili kauhuissaan, et jos heidän vauvasta tulee samanlainen =O
Ääliöksi voi muuttua äitiyden myötä!!!

Inhoittavaa. On paljon tuollaisia äitejä, joille muut lapset ovat kakaroita, ja oma niin kulta, että. Ja sitten jos on puolen vuoden ikäero, niin se vieras 1-vuotias lapsihan on lähes aikuinen, kun oma on ihan vauva vielä kouluiässäkin.

En todellakaan minäkään tuollaisessa kyläpaikassa kävisi.

Inhottavinta, mitä meille on tapahtunut, on, että vieras lapsi vie kaikki lelut käsistä sekä meillä että omassa kotonaan. tuohan on ihan normaalia, mutta jos äiti vaan kehuu vieressä, että "meidän kullalla on nyt tällainen kausi", että ottaa toisilta, ja katsoo tyytyväisenä vieressä, kun oma lapsi terrorisoi, niin se on aika inhoittavaa.

Näitä urpoja on joka paikassa. Heidän lapsensa ovat fiksumpia kuin teidän. Heidän koiransa on tottelevaisempi kuin teidän. Heidän talonsa on sisustettu tyylillä toisin kuin eräiden. Jeesus ei kävellyt vetten päällä vaan he.
Antakaa samalla mitalla takaisin.

Joo, joko taukoo kaveruudessa tai ihan kylmästi katkasta välit!
Minä ainaki välitän lapsistani liikaa ennen ku annan tollasten ääliöiden pilata lasten olon... Ei voi käsittää miten joku voikin olla niin hysteerinen.
Meidänkään lapset ei saa koskea kunnolla heidän kultamussua. Kun ne bakteerit aiheuttaa vähintään jonku pahan tartunnan. Ikinä meidän lapset ei oo likasia heidän seurassaan ollut. Ja pestään kuitenki ihan normisti käsiä

Mut heillä käytetäänki käsidesiä =D Ja koska meillä on portteja esim. keittiössä niin meidän lapset ei osaa käyttäytyä kylässä. Eikä isompi jaksa odottaa 1-2h kun täti nyt vasta alkaa laittaa pöytää koreaksi, ku ollaan tultu niin tokihan meidän kasvatus on vähän niin ja näin! Ja kun siivoilee vielä hiukan. Ja hei sen takiahan ne lapset turhautuu, kun pitää kyläpaikassa olla monta tuntia ilman leluja. Ja mitään kattiloita ja kauhojahan ei voi antaa sit varaleluksi. Tai kai me oltiin ihan ääliöitä ku ei tajuttu tuua omia leluja mukana!

Argh!!!

Yhteistyössä