Mua on alkanut ihan todella nyppiä mun lapsen isän tapa puhua mulle kun idiootille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kypsä

Vieras
Meidän erosta on aikaa jo 7 vuotta ja mun ex on todella hyvä isä! Asutaan suht lähekkäin ja vaikka meillä on aikanaan kirjoitettu mustaa valkoiselle tapaamisoikeuksista yms, niin lapsi on isällään paljon enemmän. Joustetaan puolin ja toisin ja pystytään helposti hoitamaan lapsen asiat hyvässä hengessä.

Lapsen isä on jo viitisen vuotta ollut uusissa naimisissa ja sitä kautta mun lapselle on siunaantunut 2 sisarustakin.

Lapsi on isällään jokatoisen viikonlopun ja arki-iltoja 1-2 viikossa, muun ajan (ja ennenkaikkea ARJEN) lapsi elää mun ja mun miehen kanssa.

Mun ex on tietyllä tapaa narsistinen luonne (ei, en syytä narsistiksi!), mikään ei koskaan ole hänen vikansa, hän ei koskaan tee väärin eikä tee virheitä eikä ainakaan missään nimessä myönnä niitä (onneksi nykyinen vaimo hieman saanut tätä piirrettä lievennettyä!).
Exällä on kärkäs tapa neuvoa muita ja TIEDÄN, että ei tarkoita sanomisiaan niin kun ne ainakin mun korvaan särähtää, joten olen antanut olla ja nyökkäillyt vaan sen jutuille...

Mutta eilen sanoi mulle, että "niin lapsen hampaathan pitää pestä kaksi kertaa päivässä? TIESITHÄN sä sen??!!" Vastasin, että toki tiesin ja luulin sinunkin tietävän? Mutta tää asia oli nyt avautunut exälle heidän kuopuksen hammastarkastuksessa missä oli lapsen kans käynyt ja oletti, että muutkaan ei asiaa tiedä.

"Niin ulkonahan on tähän aikaan vuodesta jo aika kylmä, että aika hepponen toi meidän lapsen takki....." Joo, ehkä jos alla olis vaan t-paita, mutta alla on t-paita ja fleecetakki ja ulkona ei todellakaan ole mikään tosikylmä ja 8v poika liikkuukin aika paljon.. Ja osaa sanoa onko palellut...?

"Noi tollaset ohuet sormikkaathan ei sitten riitä näillä keleillä..." Joo ei, mut esim.kauppareissulle vallan passelit!

Oikeesti noita esimerkkejä olis vaikka kuinka ja mä tiedän, et tää ei kirjotettuna ehkä kuulosta muulta kun siltä et mä oon vainoharhanen, mut saakeli sentään kun saisin sen äänensävyn tähän jotenkin....

Mua vaan ärsyttää jatkuvasti perustella sille mun ratkaisuita lapsen hanskoista mummolavierailuihin, ihankun mulla ei olis omia aivoja ollenkaan vaan mulle pitäs koko ajan vihjaille miten pitää toimia ja millanen mun lapsi on...

Kiitos ja anteeksi tää vuodatus :D Helpotti vähän!!

Yhteistyössä