Mua on alkanut huolestuttaa tuon Timo Soinin puolesta

Jotenkin hänen tv-esiintymisensä ovat päivä päivältä sekavampia ja vauhkompia ja puheet kerta kerralta omituisempia.

Onko hän sekoamassa? Näemmekö livepsykoosin tai muun romahduksen ennen vaaleja vielä?

Selvästi hänellä menee nyt liian lujaa.
 
Viimeksi muokattu:
Aina kait mitä lähemmäksi vaalit tulee, niin sitä kiivaampia ja "sekopäisempiä" ihan kaikki ehdokkaat ovat. Etenkin nousijat ja ne joiden odotetaan pärjäävän. Kovat on panokset. Ihan hyvin Timppa mun mielestä selviää. Fiksu mies :)
 
"Jenis"
Ehkä se on tajunnut olevansa kusessa, jos oikeasti joutuu pääministeriksi. Sit kun ei enää pelkkä kritisoiminen riitä, vaan pitäis ihan niinku lunastaakin niitä suuria puheita :)
 
:D
Jotenkin hänen tv-esiintymisensä ovat päivä päivältä sekavampia ja vauhkompia ja puheet kerta kerralta omituisempia.

Onko hän sekoamassa? Näemmekö livepsykoosin tai muun romahduksen ennen vaaleja vielä?

Selvästi hänellä menee nyt liian lujaa.
Rieputarallaa on päästänsä sekaisin:D

Soini on seuraava pääministeri ja Halla-aho on seuraava mamuministeri.:)
 
[QUOTE="Jenis";23398176]Ehkä se on tajunnut olevansa kusessa, jos oikeasti joutuu pääministeriksi. Sit kun ei enää pelkkä kritisoiminen riitä, vaan pitäis ihan niinku lunastaakin niitä suuria puheita :)[/QUOTE]

Voi hyvinkin olla mahdollista. Voin kuvitella, että eurooppalaiset kollegat ei ihan osta näitä omena- ja meloni-juttuja :D.
 
"niin"
Tulee mieleen kouluaikana se pahin rääväsuu jengissä, joka omien joukosta huuteli kovaa ja varmasti, mutta kun olisi oikeasti pitänyt tietää ja osata jotain, uho menetti teränsä.

Puhuu paljon, ei sano mitään. Se toimii vaan hetken.
 
"ninni"
[QUOTE="niin";23398325]Tulee mieleen kouluaikana se pahin rääväsuu jengissä, joka omien joukosta huuteli kovaa ja varmasti, mutta kun olisi oikeasti pitänyt tietää ja osata jotain, uho menetti teränsä.

Puhuu paljon, ei sano mitään. Se toimii vaan hetken.[/QUOTE]

Niän.
 
"vieras"
Aina kait mitä lähemmäksi vaalit tulee, niin sitä kiivaampia ja "sekopäisempiä" ihan kaikki ehdokkaat ovat. Etenkin nousijat ja ne joiden odotetaan pärjäävän. Kovat on panokset. Ihan hyvin Timppa mun mielestä selviää. Fiksu mies :)
Oliko se sun mielestä Ylen Vaalistartissakin fiksu? :D Mun kelkkani kääntyi täysin Soinin ja Persujen suhteen sitä katsellessa, muuttui parissa tunnissa ihan varteenotettavasta vaihtoehtopuolueesta naurettavaksi pelleilyksi.
 
Tjaa, no miten sen perustelisit? Mä voin sanoa että että enemmän minä olen politiikassa ollut kuin sinä.
Perustelisin minkä?

Minua huolestuttaa hänen jaksamisensa. Kiinnitin hänen esiintymiseensä jo ennen Ylen Vaalistarttia, mutta varsinkin siellä. Poissa on nopeasti reagoiva, selkeäsanainen ja kansankielinen humoristi; tilalla on huonoja vertauskuvia viljelevä ja samoja asioita jankkaava puhekone, jonka koko olemus kielii hermostuneisuutta ja väsymistä.
 
Taantuma
Hassu toi Soini. Haluaa uudistaa Suomen, mutta miten?

- ei seksiä ennen avioliittoa
- ei aborttia
- ei avioeroa
- katoliset opit kunniaan (hänhän edustaa Katolista uskontoa, joka suhtautuu esim. ehkäisyynkielteisesti)


Mille vuosituhannelle Soini Suomilaivaamme soutaisi pääministerinä? ;)
 
[QUOTE="vieras";23398345]Oliko se sun mielestä Ylen Vaalistartissakin fiksu? :D Mun kelkkani kääntyi täysin Soinin ja Persujen suhteen sitä katsellessa, muuttui parissa tunnissa ihan varteenotettavasta vaihtoehtopuolueesta naurettavaksi pelleilyksi.[/QUOTE]

En katsonut kyseistä ohjelmaa. Näkeeköhän sen Yle Areenalta tms? Alkoi kiinnostaa.
Itse nimittäin olen tällä hetkellä eniteen juurikin PS kannalla, vihreät tällä hetkellä kakkosena. SDP:tä mietin yhdessä vaiheessa, mutta ehkä heillä liiankin "luusereille kaikki valmiina pöytään" -asenne. Siis toki esim. vanhukset tulisi hoitaa hyvin, mutta kun aina löytyy niitä lusmujakin joita ei vaan huvita kun helpommallakin voi päästä. Siksi ei ehkä SDP... PerSu tuntunut nyt hyvältä aika monessa asiassa, mutta mietin toki vielä :) Kokoomus on täysin poissuljettu mun osalta, heidän arvot on melkein kaikessa ihan päinvastaiset kuin minulla.
 

Yhteistyössä