Mua on alkanu ärsyttämään miehen käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no ei tasan ole tervettä ihastua muihin jos rakastaa puolisoaan! eikä ainakaan kuulu asiaan ruokkia ihastusta tuijottelemalla toista. jos mä olisin ap repisin varmaan silmät päästä mieheltä(kuvannollisesti, en oikeesti silmiä)

Tuskin sulla ap tosiaan on mitään huolestumisen aihetta. naisen vaisto on näissä asioissa todella tarkka ;) Se ystäväni mieskin jäi sitten tosi nopeasti kiinni kun olivat aloittaneet suhteen se toisen kanssa. Sulla on vielä se etu että tunnet tuon miehesi ihastuksen kohteen, ystäväni ei tuntenut ja hän joutui kaiken arvailemaan vain miehensä käytöksestä.
Pidä vaan välit mukavina siihen naapurin emäntäänkin, mikään ei tosiaan estä tutustumasta paremmin ja kutsumasta kahville :) Huomaat kyllä jos mitään vispilänkauppaa ilmassa on.
Harhaluuloiseksi älä silti ala, kuten et sellaiselta vaikutakkaan. Koita suhtautua huumorilla keski-ikäistyvään siippaasi kun hän näin kevään sytyttämänä testailee viehätysvoimaansa :)
Sinun ei myöskään tarvitse silmiäsi sulkea mukavannäköisiltä kavereilta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vi:
No pyydä ihmeessä kahville, ihan mielenkiinnosta! :D
Hah, tuntuu että useempi mies tulee juoksuaikaan tässä kevään korvilla.. :.

Hui! Enpä haluaisi olla tuo naapuri!

Jos ukko olisi epäkiinnostava, olisi kiusallista olla sen omituisten katseitten alla ukon vaimon läsnäollessa. Jos olisi ihastunut, olisi piinallista olla kahden tulen (kielletyn ihastuksen ja tämän vaimon) välissä yrittäen näyttää niin välinpitämättömältä kuin mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
no ei tasan ole tervettä ihastua muihin jos rakastaa puolisoaan! quote]

Olen pahoillani, ihmiset ihastuvat muihin pitkien liittojen aikana. Se on luonnollista kuin mikä. Ihastukselle ei tietenkään kannata eikä tarvitse tehdä mitään. Mutta pienille tunteille ei mahda mitään, et sinäkään, sitten kun niitä tulee. =)

Joskus voi tolleen käydä, jos joku on ihan törkiän hyvännäköinen.
Miehelläkin on yksi kaveri, jota alkuun kauheasti ujostelin, kun se on niin hyvännäköinen, vähän niinkuin Brad Pitt, mutta paljon hienomman näköinen vartalo ja vielä paljon kauniimmin veistetty mies muutenkin. :ashamed:

Ja kyse ei ollut missään vaiheessa siitä, että olisin kelaillut tätä miestä siinä mielessä, en vaan ole sokea. Pystyn aika hyvin halutessani työntämään pois vääränlaiset ajatukset, eikä semmoisia edes tule, kun on jostain meidän kavereista tai varsinkin kaverin miehestä kyse. Silti vaan häkellytti ja ujostutti. Mutta se on mennyt ohi, olen jo tottunut. :D

Ja en siis ollut ihastunut, se vaan oli hyvännäköinen ja ujostutti siksi.

Alkuperäinen kirjoittaja no hei:
Tuskin sulla ap tosiaan on mitään huolestumisen aihetta. naisen vaisto on näissä asioissa todella tarkka ;) Se ystäväni mieskin jäi sitten tosi nopeasti kiinni kun olivat aloittaneet suhteen se toisen kanssa. Sulla on vielä se etu että tunnet tuon miehesi ihastuksen kohteen, ystäväni ei tuntenut ja hän joutui kaiken arvailemaan vain miehensä käytöksestä.
Pidä vaan välit mukavina siihen naapurin emäntäänkin, mikään ei tosiaan estä tutustumasta paremmin ja kutsumasta kahville :) Huomaat kyllä jos mitään vispilänkauppaa ilmassa on.
Harhaluuloiseksi älä silti ala, kuten et sellaiselta vaikutakkaan. Koita suhtautua huumorilla keski-ikäistyvään siippaasi kun hän näin kevään sytyttämänä testailee viehätysvoimaansa :)
Sinun ei myöskään tarvitse silmiäsi sulkea mukavannäköisiltä kavereilta :D

Mitä myöskin ihmettelen niin eikö tuota vois tehdä sillon kun en ole paikalla, tai mistä tiedän millanen se sitten onkaan. Välillä kyllä tuntuu ettei tuo edes ite älyä miltä se näyttää noissa tilanteissa. Ihan minunkin aikaan räpyttää ja on niin viimesen päälle rauhaton. En ees osaa selittää tai kuvailla noita tilanteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Jospa miehesi tuntee sen naapurin? Joku entinen heila, yhdenyönjuttu tms.? :whistle:

Mietin tätäkin, koska tää tilanne on jotenkin jännä kun en miestä ole tuomosena nähny. Mutta tuo naapuri ei kyllä vaikuta siltä että miestä tuntis, ihan käyttäytyy kun minuakin kohtaan. Toisaalta miksei mies sitä muka vois kertoa, ollaan nyt kuitenkin aika kauan oltu yhdessä ja en koskaan ole entisistä heiloista ollu milläsäkkään.

no ei tasan ole tervettä ihastua muihin jos rakastaa puolisoaan! eikä ainakaan kuulu asiaan ruokkia ihastusta tuijottelemalla toista. jos mä olisin ap repisin varmaan silmät päästä mieheltä(kuvannollisesti, en oikeesti silmiä)

Olen eri mieltä tosta alkuosasta. Meillä takana 7 vuotta naimisissa ja molemmat ollaan ainakin kerran ihastuttu kunnolla. Se ihastuminen ei ole oma valinta, mutta totta on nimenomaan toi että voi valita ruokkiiko sitä. Kyllä niistä yli päästiin ja onnellisia ollaan!

Sanoisin, että tässä vaiheessa ei varmaan kauheasti kannata ruotia asiaa eikä siitä ole varsinaisesti tarpeen puhua. Taitaa tosiaan miehes olla ihastunut ja oikein teinimeningillä :) Tarkkaile tilannetta. Toivottavasti on ohimenevää. En välttämättä lähtisi erityisesti kehittämään lähempää suhdetta naapuriin esim. kahvittelun merkeissä nyt. Toisaalta eipä sitä kannata turhan viileästikään suhtautua.

En oikeen tiedä kuinka tämmönen pitäis ottaa kun tosiaan ihan uusi tilanne tämä. Ajattelin että eipä tässä auta kun jatkaa samaa rataa ja katella mitä tässä tapahtuu, mitäs minä asialle muuta teen.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Jospa miehesi tuntee sen naapurin? Joku entinen heila, yhdenyönjuttu tms.? :whistle:

Mietin tätäkin, koska tää tilanne on jotenkin jännä kun en miestä ole tuomosena nähny. Mutta tuo naapuri ei kyllä vaikuta siltä että miestä tuntis, ihan käyttäytyy kun minuakin kohtaan. Toisaalta miksei mies sitä muka vois kertoa, ollaan nyt kuitenkin aika kauan oltu yhdessä ja en koskaan ole entisistä heiloista ollu milläsäkkään.

Jos naapuri ei muista/tunnista miestä? Pitkä aika/paha känni...

Meilläkin asuu naapurina mies, joka on asunut mun kanssa samassa kerrostalossa joskus lapsena, ennen teini-ikää. En muista koko tyyppiä!! En todellakaan! Se vaan tuli mulle joksus juttelemaan, että ollaankin asuttu ennenkin naapureina jne. :o Eli joku tällainenkin asia voi olla taustalla. Siis lahopäinen nainen :snotty:

Saattaa olla vaikea tilanne sille naisellekin. Varmasti huomaa miehen ihastuksen. Mulla oli kerran sellainen tilanne, että uuden ystävän mies oli (ilmeisesti?) ihastunut minuun. Käyttäytyi minua kohtaan ihan eri tavoin kun kävin yksin ystäväni luona kuin silloin kun kävin mieheni kanssa. Höpötti ihme juttuja mulle, yritti olla tosi vitsikäs ja muutenkin käyttäytyi oudosti. Minua kyllä ahdisti ne tilanteet, varsinkin kun vaimonsakin oli paikalla. Yritin muutamalla sanalla vaan kommentoida sen juttuja ja olla kiinnittämättä huomiota. Ystävänikin tuntui huomaavan asian ja pari kertaa kommentoikin miehelle hänen käytöksestään. Palautti ruotuun :) Onneksi ystäväni on ihana ja varma itsestään ja ollaan edelleen vuosien jälkeen tosi hyviä ystäviä me molemmat parit.

Alkuperäinen kirjoittaja hl:
Saattaa olla vaikea tilanne sille naisellekin. Varmasti huomaa miehen ihastuksen. Mulla oli kerran sellainen tilanne, että uuden ystävän mies oli (ilmeisesti?) ihastunut minuun. Käyttäytyi minua kohtaan ihan eri tavoin kun kävin yksin ystäväni luona kuin silloin kun kävin mieheni kanssa. Höpötti ihme juttuja mulle, yritti olla tosi vitsikäs ja muutenkin käyttäytyi oudosti. Minua kyllä ahdisti ne tilanteet, varsinkin kun vaimonsakin oli paikalla. Yritin muutamalla sanalla vaan kommentoida sen juttuja ja olla kiinnittämättä huomiota. Ystävänikin tuntui huomaavan asian ja pari kertaa kommentoikin miehelle hänen käytöksestään. Palautti ruotuun :) Onneksi ystäväni on ihana ja varma itsestään ja ollaan edelleen vuosien jälkeen tosi hyviä ystäviä me molemmat parit.

Minustakin tuntuu että eihän sitä voi olla huomaamatta mutta ei sen käytöksessä mitään outoo ole että jotenkin ahdistuis tai sellasta. ja jos ei tunne niin ajattelee että tuo on varmaan aina tommonen.

Kyllä tuollainen selän takana pelaaminen ärsyttää todellakin.

Eli lähinnä Ap:n ajatukset. Pyytäisit kahville jotta pääsisit kierosti katsomaan että mitenkä _solmuun_ oma miehesi menee.

Ei helvetti

Ja kanalauma siinä takana oikein yllyttää tälläiseen kieroon ja epärehelliseen peliin sinua.
Tietysti sinustahan se tuntuu täysin normaalilta ja rationaaliselta, kuten naisista yleensäkkin.

=)

Minua säälittää naiset jotka tekeevät tälläisiä "testejä" jotenkin he aina kuvittelevat että miehet eivät tajua sitä. Itse yritän käyttäytyä kuin en huomaisi kokoasiaa ja yleensä se ei edes kiinnosta minua sen vertaa että reagoisin. Joten naiselle jää se kuva että "eipäs huomannut".
Joskus tietysti ärsyttää tuon kaltainen sanoisinko... epärehellisyys ihmisessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olen eri mieltä tosta alkuosasta. Meillä takana 7 vuotta naimisissa ja molemmat ollaan ainakin kerran ihastuttu kunnolla. Se ihastuminen ei ole oma valinta, mutta totta on nimenomaan toi että voi valita ruokkiiko sitä. Kyllä niistä yli päästiin ja onnellisia ollaan!

Sanoisin, että tässä vaiheessa ei varmaan kauheasti kannata ruotia asiaa eikä siitä ole varsinaisesti tarpeen puhua. Taitaa tosiaan miehes olla ihastunut ja oikein teinimeningillä :) Tarkkaile tilannetta. Toivottavasti on ohimenevää. En välttämättä lähtisi erityisesti kehittämään lähempää suhdetta naapuriin esim. kahvittelun merkeissä nyt. Toisaalta eipä sitä kannata turhan viileästikään suhtautua.

MÄ uskon kans että jokainen ihastuu elämänsä aikana satavarmasti.Se tekeekö ihastukselleen jotain riippuu taas rakkaudesta puolisoon.
Kyllä toisen ulkonäköön tai muuhun voi ihastua.
Ei se katoa rakastumisen myötä.

Siinä vaiheessa kun ihastuu,pitää valita tekeekö ihastukselleen jotain vai antaako mennä ohi.

Musta on kurjaa kun yh:t saa heti tuonkaltaista huomiota.Mies punastelee ja ihastuu,vaimo kyttää mustiksena.
Ja ap,kyllä mustasukkaisuus kuultaa läpi.... ;)

Ja normaaliahan se on.Ei kai kukaan tykkää katella kun oma puoliso on ihastunut toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja hl:

Minustakin tuntuu että eihän sitä voi olla huomaamatta mutta ei sen käytöksessä mitään outoo ole että jotenkin ahdistuis tai sellasta. ja jos ei tunne niin ajattelee että tuo on varmaan aina tommonen.

Niin no minua lähinnä ahdisti se asia sen takia, että käyttäytyi noin siinä vaimonsa edessä. Hävetti.

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Mä luulen,että vaan häkeltyy jos nainen on hänen mielestä kaunis ja ujostuu tilanteissa.Ei se välttämättä tarkoita heti sitä että on lääpällään naiseen!

Ei mies ole ujo laisinkaan, siitä tulee semmonen käheltäjä ja ei oikeen tiedä miten se siinä olis. Puhua pälättää kyllä suuvaahdossa. Kaunis onkin että en yhtään ihmettelekään, mutta ei se yleensä noin käyttäydy vaikka näkeekin kauniita naisia.
Ehkä tää on mulle vaan outoo kun ei tämmöstä ole tapahtunu koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

MÄ uskon kans että jokainen ihastuu elämänsä aikana satavarmasti.Se tekeekö ihastukselleen jotain riippuu taas rakkaudesta puolisoon.

Siinä vaiheessa kun ihastuu,pitää valita tekeekö ihastukselleen jotain vai antaako mennä ohi.

Musta on kurjaa kun yh:t saa heti tuonkaltaista huomiota.Mies punastelee ja ihastuu,vaimo kyttää mustiksena.

Ja normaaliahan se on.Ei kai kukaan tykkää katella kun oma puoliso on ihastunut toiseen.

En ole mustis, en edes osaa olla kun tiedän että se nyt ei mitään auttais. Mua vaan ärsyttää kun tuo ukko muuttuu tommoseks oudoks, ja sit se että mitähän tuo naapurikin ajattelee kun yks on tommonen, tai ei se ees näytä siltä että jotain ajattelis. En tiedä, mutta jännä on tilanne kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

En ole mustis, en edes osaa olla kun tiedän että se nyt ei mitään auttais. Mua vaan ärsyttää kun tuo ukko muuttuu tommoseks oudoks, ja sit se että mitähän tuo naapurikin ajattelee kun yks on tommonen, tai ei se ees näytä siltä että jotain ajattelis. En tiedä, mutta jännä on tilanne kuitenkin.

Enkä missään tapauksessa ketään tässä syyttele, on sitten varattu, yh tai mitä vaan.

Mä luulen,että vaan häkeltyy jos nainen on hänen mielestä kaunis ja ujostuu tilanteissa.Ei se välttämättä tarkoita heti sitä että on lääpällään naiseen!

Ei mies ole ujo laisinkaan, siitä tulee semmonen käheltäjä ja ei oikeen tiedä miten se siinä olis. Puhua pälättää kyllä suuvaahdossa. Kaunis onkin että en yhtään ihmettelekään, mutta ei se yleensä noin käyttäydy vaikka näkeekin kauniita naisia.
Ajattelin tosta vaan kun räpyttelee silmiään niin yhdistin ujoon mutta saman se tekee joillakin jos vaan häkeltyy ja sitten höpöttää mitä sattuun...
Ei siitä kannata kummempia hätiköidä ja testejä tehdä.Miehesi on varmasti hoksannut senkin että sä huomaat sen silmien räpsyttelyt yms. ja siten taas se voi saada aikaan entistä rajummat "oireet" jos hän ajattelee siihen vielä senkin että tarvii sinunkin silmissä toimia oikein!

Ajattelin tosta vaan kun räpyttelee silmiään niin yhdistin ujoon mutta saman se tekee joillakin jos vaan häkeltyy ja sitten höpöttää mitä sattuun...
Ei siitä kannata kummempia hätiköidä ja testejä tehdä.Miehesi on varmasti hoksannut senkin että sä huomaat sen silmien räpsyttelyt yms. ja siten taas se voi saada aikaan entistä rajummat "oireet" jos hän ajattelee siihen vielä senkin että tarvii sinunkin silmissä toimia oikein!

Nykyään on saanu itekseen jäädä tonne räpyttelemään kun en kestä kattoo :D
Sekin on jännää kun toi mies ihan hyvin sanoo joskus että onpas tuo nätti tai vastaavaa, ei sen ole tarvinnu pelätä että silmille hyppään. Kyllä itekin kehun jos silmiin pistävän mielenkiintoista nään.
En sitten tiedä mikä sitä sekottaa :D
Enkä muuten ole tuostakaan sen ihmeemmin maininnu, kysyin vaan että miten se tollanen oli, ärähti vaan. Aina ennenkin voitu sanoo oli mikä oli.

tai sitten tuli vielä yks juttu mieleen. voisko miehesi testata vähän sinua, katsoa kuinka reagoit? Testaakin sitä viehätysvoimaansa sinuun, että vieläköhän taistelisit hänestä? Ei varmaankaan suunnitellut tällaista, vaan tilaisuus tähän tulikin vähän kuin vahingossa? Että sen ohella kun hän vähän tykkääkin tuosta naapurista, vois kattoa miten vaimo suhtautuu? Ehkäpä olette pitäneet toisianne liian itsestäänselvyyksinä, ja mies oikeasti ei vain osaa kertoa että haluaisi jotain piristystä teidän liittoonne?

Yhteistyössä