Mua on alkanu ärsyttämään miehen käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Sanon ihan heti että en ole mustasukkainen, enkä kuulu niihin ihmisiin että mun täytyis miestäni kytätä ja naputtaa asioista.

Mutta itse asiaan.
Tuossa meidän naapurissa asuu ihan nätti nainen, minäkin olen häneen tutustunu ja mukava on, että ei siinä mitään.
Mies menee joka kerta ihan solmuun kun tämä naapuri tulee vaikka puhumaan, tai ei sen tarvii kun ohi kävellä niin mies on ihan omituisen näkönen, silmät räpsyy ja semmonen omituinen se ilme. Kattoohan tuo mies nyt ihmsiä ei sentään laput silmillä kulje, ei se mua haittaa. Tää on vaan jotenkin erilaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Minä olisin jo kysynyt että mikä sitä vaivaa :whistle:

Olen kysynytkin, huokailee vaan että voi sunkin kanssa ja on sulla murheet. Sitten suuttuu kun mainitsen etten en pahalla tarkota vaan siinä on jotain outoo.
Enää en ole kyselly mutta ärsyttää hirveesti kun toinen muuttuu ihan omituiseks, sen kyllä huomaa varmaan tuo naapurikin.

En kestä edes jäädä kattoon jos vaikka tullaan samaan aikaan pihaan, mun on pakko painella kiireesti sisälle etten nää ton miehen naamaa. Tänään mietin jo että pyydän ton naapurin kahville ja katon miten mies sitten käyttäytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja vi:
No pyydä ihmeessä kahville, ihan mielenkiinnosta! :D
Hah, tuntuu että useempi mies tulee juoksuaikaan tässä kevään korvilla.. :.

kiinnostais tosiaan hirveesti mutta en niin paljon ole ollu tekemisissä että vähän nolo mennä kysymään. Tossa pihassa ollaan vaan muutamat sanat vaihdettu ja moikkailtu. Joskus ois tehny mieli tuupata tota ukkoo mutta eipä siinä kehtaa.

No toinen on ihastunut. Jänskättää, kun nätti tyttö tulee lähelle, vähän punastuttaakin.

Teet mitä tahansa, niin älä nyt sitä naapuria teidän riitoihin sekoita.

tuttua. tää mun ukko näki naapuria joka paikassa, jopa ulkomaan matkalla. jossain vaiheessa alkoi jo v*tuttaa se lässyttäminen niin sanoin ukolle että mee kysyy siltä naapurilta jos kerran kiinnostaa. yhtäkkiä mä olinkin jotenkin omituinen ukon mielestä. jepjep! :headwall:

Ehkä mies jännittää kun tietää että olet huomannut asian.
Onhan se ihan normaalia että ihastuu,eriasia tekeekö ihastukselle jotain.

Mut voi olla että on siks paniikissa että tietää sun tarkkailevan.

Musta toi ihan normia,ota vaan sellanen huvittunut asenne.Kyllä säkin varmasti joskus ihastut taikka olet ihastunut.
Eihän ihmiseltä se ihastuminen voi kadota vaikka parisuhteessa onkin.

Ei meille nyt varsinaista riitaa ole tullu sentään, enkä tuota naapuria nyt ole sen kummemmin mihinkään sotkemassa, ajattelin vaan jos pyytäisin kahville tai jotain niin näkisin miten solmussa tuo ukko sitten on.
Mies menee lähempänä 40 niin vähän omituista tuo sen käytös.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Ehkä mies jännittää kun tietää että olet huomannut asian.
Onhan se ihan normaalia että ihastuu,eriasia tekeekö ihastukselle jotain.

Mut voi olla että on siks paniikissa että tietää sun tarkkailevan.

Musta toi ihan normia,ota vaan sellanen huvittunut asenne.Kyllä säkin varmasti joskus ihastut taikka olet ihastunut.
Eihän ihmiseltä se ihastuminen voi kadota vaikka parisuhteessa onkin.

No joo, mutta toivottavasti en tommoseks ole muuttunu vaikka mielenkiintoisia ihmisiä näänkin. Ajattelin sitäkin että enkö vaan ole huomannu että mies on muutenkin tuomonen, paitsi nyt kun olen asiaa oikeen seurannu. Ei se kyllä tommonen ole voinu olla, vaikken nyt juuri ole sitä tuolla seuraillu.

Eikä mua oikeestaan ärsytä se että oiskin ihastunu vaan se että se on ihan hirveetä katottavaa millaseks muuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
tuttua. tää mun ukko näki naapuria joka paikassa, jopa ulkomaan matkalla. jossain vaiheessa alkoi jo v*tuttaa se lässyttäminen niin sanoin ukolle että mee kysyy siltä naapurilta jos kerran kiinnostaa. yhtäkkiä mä olinkin jotenkin omituinen ukon mielestä. jepjep! :headwall:

Mies jos näkee ikkunastakin tuon naapurin niin alottaa sen silmien räpytyksen. on se jännä kyllä.

ei..

oonkoha mä samanlainen ku sun miehes? Mäkin oon ehkä vähän ihastunu naapurin mieheen... vaikka en ikinä mitään asian eteen tekis ja vaikka rakastan omaa miestäni maailman eniten niin silti naapuri herättää jotain hassuja perhosia masuun. Mä punastelen ja sekoilen sanoissani, ei jää varmasti epäselväksi kenellekään...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Sano sille, että voi kun oon niin rakastunut suhun ja oispa ihanaa jos pitkästä aikaa katsoisit minuakin noin ;)

No en kyllä tiedä haluaisinko että se tommoseks tulis mua kattoessa :D

No ala sitten kiusoittelemaan. "Voi kun toinen on ihastunut... uuu.. onhan se nätti tyttö" Yms aina kun mies alkaa tuijottamaan.

Ei meille nyt varsinaista riitaa ole tullu sentään, enkä tuota naapuria nyt ole sen kummemmin mihinkään sotkemassa, ajattelin vaan jos pyytäisin kahville tai jotain niin näkisin miten solmussa tuo ukko sitten on.

Eihän se taito(?) ihastua mihinkään häviä vaikka olisi 70 vuotias ;) Ja varsinkin jos teillä on pitkä liitto niin noita ihastumusia tulee ja menee, varmasti molemmilla.

Ainoa vaan että tunteeko naapuri jotain samaa ja tekevätkö jotain asialle, se olisi huonompi juttu. Mun ystävälle kävi niin, miehensä, sekin alta nelikymppinen, ihastui palavasti ja niin ihastui ja rakastui se kymmenen vuotta nuorempi nainenkin. aluksi oli ollu ihan viatonta mutta puolentoista vuoden sisään olivat keskenään naimisissa, ja ovat vieläkin monen vuoden jälkeen. Siihen jäi niiden molempien eksät eikä lapsetkaan paljoa painaneet.
Tosin tuota avioliitossa ihastumistapausta kohti tiedän taas ainakin kymmenen ihastumista jotka tuli ja meni omia aikojaan mitään aiheuttamatta.
Ehkä sun vaan kannattaa pitää vähän silmiäs auki muttei millään tapaan alkaa sekaantumaan asiaan, ainakaan vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja no hei:

Eihän se taito(?) ihastua mihinkään häviä vaikka olisi 70 vuotias ;) Ja varsinkin jos teillä on pitkä liitto niin noita ihastumusia tulee ja menee, varmasti molemmilla.

Ainoa vaan että tunteeko naapuri jotain samaa ja tekevätkö jotain asialle, se olisi huonompi juttu. Mun ystävälle kävi niin, miehensä, sekin alta nelikymppinen, ihastui palavasti ja niin ihastui ja rakastui se kymmenen vuotta nuorempi nainenkin. aluksi oli ollu ihan viatonta mutta puolentoista vuoden sisään olivat keskenään naimisissa, ja ovat vieläkin monen vuoden jälkeen. Siihen jäi niiden molempien eksät eikä lapsetkaan paljoa painaneet.
Tosin tuota avioliitossa ihastumistapausta kohti tiedän taas ainakin kymmenen ihastumista jotka tuli ja meni omia aikojaan mitään aiheuttamatta.
Ehkä sun vaan kannattaa pitää vähän silmiäs auki muttei millään tapaan alkaa sekaantumaan asiaan, ainakaan vielä.

Ei tietenkään mutta tuo käytös on kun murkkuikäsellä. Mikäli oikeen olen ymmärtäny niin naapuri on just eronnu, liekkö tässä täytyy alkaa silmät kovemmin seuraamaan tilannetta. No ei vaan, en viitti sen enempiä alkaa asiasta puhumaan ja tenttaamaan vaikka niin vietävästi ärsyttääkin.

Meidän ja naapurin lapset leikkiivät tuolla keskenään useinkin, senkin takia tulee joskus tossa höpötettyä mutta ei tosiaan mitenkään hyviä tuttuja olla. Eikä tuo naapuri siltä yhtään näytä että tuo minun ukko sitä jotenkin kiinnostais.

Yhteistyössä