X
xxx
Vieras
Sattui pieni "vahinko" ehkäisyn kanssa ja näin ollen raskaus on tietty mahdollinen.
Ja mie olen pirun onnellinen siitä ajatuksesta. Vaikka ei saisi. Miun pitäisi olla kauhuissani koska raskausajasta tulisi tosi vaikea. Siis sitä luokkaa vaikea että muuttaisin suurinpiirtein sairaalaan.
Lapsi olisi kyllä enemmän kuin tervetullut, ja yllättävää kyllä myös ukonkin mielestä.
Mutta ihan raskausajan takia ajateltu, myös lääkärien kanssa, että muutaman vuoden päästä uskaltaisi.
Mutta tilanne on nyt mikä on ja mie olen onnellinen ajatuksesta vaikkei saisi. Huoh, jos se nyt negaa näyttää niin unohdan tuollaiset ajatukset kokonaan eikä vahinkoja enää käy.
Mutta jos sieltä onkin pikkuinen tulossa niin sitten mennään sen mukaan ja toivotaan että kaikki menee hyvin.
Ja mie olen pirun onnellinen siitä ajatuksesta. Vaikka ei saisi. Miun pitäisi olla kauhuissani koska raskausajasta tulisi tosi vaikea. Siis sitä luokkaa vaikea että muuttaisin suurinpiirtein sairaalaan.
Lapsi olisi kyllä enemmän kuin tervetullut, ja yllättävää kyllä myös ukonkin mielestä.
Mutta ihan raskausajan takia ajateltu, myös lääkärien kanssa, että muutaman vuoden päästä uskaltaisi.
Mutta tilanne on nyt mikä on ja mie olen onnellinen ajatuksesta vaikkei saisi. Huoh, jos se nyt negaa näyttää niin unohdan tuollaiset ajatukset kokonaan eikä vahinkoja enää käy.
Mutta jos sieltä onkin pikkuinen tulossa niin sitten mennään sen mukaan ja toivotaan että kaikki menee hyvin.