Mua nyt jo jännitää, kun olaan menossa tiistaina laskettelemaan

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Helkkarin kalliiksi tulee, sano mun sanoneen! Mä oon itse lasketellu joskus yli 10 vuotta sitten ihan enemmänkin, samoin mies on lasketellut käytännössä koko ikänsä. Nyt mun äiti innosti että käydään kokeilemassa, vuokrataan lapsille varusteet ja kokeillaan miten sujuu. Sen jälkeen on menny pojan varusteisiin satku, tytön varusteisiin toinen mokoma ja omat monot maksoi 150 euroa (-50% alessa) kun oli pakko ostaa uudet, entiset on ollu alusta saakka huonot ja nyt puristaa ihan tolkuttomasti... Plus parin päivän hissiliput :D

.....
Hei, eläs huoli.
Me oltiin viikolla laskettelemassa ja kyllä minäki lasten mäessä laskin lasten kans. En voinu yksin jättää pieniä laskemaan, joten olin itekki koko päivän lasten mäessä.

Oli mukavaa pitkästä aikaa laskea.

Rollolainen
Helkkarin kalliiksi tulee, sano mun sanoneen! Mä oon itse lasketellu joskus yli 10 vuotta sitten ihan enemmänkin, samoin mies on lasketellut käytännössä koko ikänsä. Nyt mun äiti innosti että käydään kokeilemassa, vuokrataan lapsille varusteet ja kokeillaan miten sujuu. Sen jälkeen on menny pojan varusteisiin satku, tytön varusteisiin toinen mokoma ja omat monot maksoi 150 euroa (-50% alessa) kun oli pakko ostaa uudet, entiset on ollu alusta saakka huonot ja nyt puristaa ihan tolkuttomasti... Plus parin päivän hissiliput :D
no meil on rahaa säästössä just tällaisia tilanteita varten =) Ihan kivaa tehdä porukalla jotkakin .
Täällä on ens viikolla ti ja to koululaisille ilmaiset hissiliput, utta välineiden vuokra pitää tietenkin maksaa. kolme tuntia aateltin olla.
Meillä on end viikolla hiihtoloma, kuten aina täällä Rovniemen seudulla viikolla 10

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä haluun kans laskettelemaan!!! :D Vaikeudesta aloittaa en osaa sanoa, kun itse olen lasketellu 4 vuotiaasta ja en oikein edes muista sitä opettelua. :D

Pitäkää hauskaa ja eiköhän se muutamien kaatumisen jälkeen lähde sujumaan. :)

Yhteistyössä