mua nolottaa kun lapsillani ei ole suksia!:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä tilanne!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
luistimiakin saa kirpalta 3-20 eurolla varmasti ja tyttöjen luistimet on uutena 20e. sukset on uutena sairaan tyyriit, niin kannattaa aloittaa se suksien metsästys jo syksyllä tahi nyt keväällä jo ostella kun hiihto kausi päätyy. monot tietty pitää ostaa liian isot et mahtuu sit syksyllä kinttuun

Ei meilläkään ole , eikä tule.

Saivat juuri uudet luistimet.
Poni sai uuden satulan, toinen reen.

En repeä kaikkeen ja toisekseen mukulat inhoaa hiihtämistä.
En hanki suksia vain koulua varten. Luistelevat lähes joka päivä ja ratsastavat ja ajavat poneillaan.
Hiihtämiselle ei edes olisi aikaa. Järkevämpää että elukoita liikutetaan ja käyvät ohjatuilla luistelu tunneilla.

Oliko tää nyt kun piti avata sateenvarjo?

Oletko ajatellut et voisit mennä vaikka duuniin?! Et olis riippuvainen äijäs tuloista. Äläkä nyt sano et lapset blaablaa. Hoidossa ne saa sosiaalisia kontakteja eikä niiden täydy yläasteen kynnnyksellä kertoa sun ammatiksi:työtön. Kotiäiti ei ole ammatti.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22913184:
juu kurjaa se minustakin on, mutta mitä mä voin tehdä, millä hankkia sukset jos mulla ei ole rahaa?! miehellä on oma tili,mulla oma joka ammottaa jatkuvasti tyhjyttään kun tuloja ei vain ole:/

pitäisikö mun rikkoa perhe,viedä lapsilta isi tämän takia?://

Viina on tainnut jo viedä lapsilta isin. Niin kävi meilläkin kun oltiin pieniä. Isukki ryyppäs kaikki rahat. Sit äippä heitti isukin pihalle ja alko rahat riittää.

Oletko ajatellut et voisit mennä vaikka duuniin?! Et olis riippuvainen äijäs tuloista. Äläkä nyt sano et lapset blaablaa. Hoidossa ne saa sosiaalisia kontakteja eikä niiden täydy yläasteen kynnnyksellä kertoa sun ammatiksi:työtön. Kotiäiti ei ole ammatti.

oletkohan tietoinen kotimaamme työtilanteesta?? en todellakaan ole mikään työn vieroksuja,monenlaista työtä olen tehnyt, siivoojasta lähtien.
ja lapset on ihan koulussa ja nuorin pääsi juuri hoitoon.
ja tiedän vallan hyvin ettei kotiäitiys ole ammatti, mulla on ihan ammatti aikoinaan hankittu.
asiat ei aina ole niin yksinkertaisia,että jos haluu töihin,töitä saa!

Yhteistyössä