Mua niin sieppaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Captain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Captain

Jäsen
03.11.2006
413
0
16
Minne on kadonnut toisen auttaminen ja vastavuoroisuus tästä maailmasta???
Olen yh, ja olisi joskus kiva päästä tuulettumaan. Hoidan usein kavereiden (lähinnä pariskuntia) lapsia, mutta auta armias jos joskus pyydän vastapalvelusta... |O Koskaan kukaan ei voi tyttöä kattoa, vaikka kyse ei olisi kuin yhdestä yöstä, laittaisin vaikka tytön itse nukumaan ja hakisin aamulla... :headwall:
Rahaa en ikinä pyydä kun muiden muksuja hoidan, mutta itse olisin vaikka valmis maksamaan kavereille, että tota hetken katsoisivat.. Taitaa olla ihmiset kyllä nykypäivänä tosi kiittämättömiä...'

Huoh, kiitti kun sain purkaa... :ashamed:

Minäkin olen huomannut tuon kiittämättömyyden.. Se on aika surullista.
Toivottavasti nyt joskus joku sitten tajuaisi antaa sinullekin vapaaillan... :hug: :hug:
Ihanaa, että muita jaksat silti auttaa :)

Voi harmi :(
Sun pitää sanoa kavereille, et mä otan nyt teidän lapsen hoitoon ja otatteks sit mun lapsen vaikka.. Perjantaina..?

Mä mielelläni kyllä lapsia hoitaisin :wave:

Hitsi kun tietäis missä päin maailmaa asustelet niin mä kyllä ottaisin mielelläni tyttösi yöksi jos kahdeksikin meille.Tosin just tällä tuurilla sä asut jossain 200-300 kilometrin päässä :D .Mä olen meinaan kanssa ollut yh,ja tiedän todellakin kuinka rankkaa se välillä on.

Oon yrittänyt moneen otteeseen ehdottaa just tyyliin, että jos mä hoidan nyt, niin hoidatko ens vkl.. Yleensä sillon sopii juu, mutta kun päivä koittaa, vedotaan mitä ihmeellisempiin asioihin, että ei tarvitse ottaa hoitoon.. Enää en jaksa edes yrittää kysyä, kun ikinä ei sovi...:(

Juu, kaikki samassa tilanteessa olevat täältä pk-seudulta, y:tä vaan... :whistle: B)

no tuo on kyllä aika raskasta varmaan!! mä hoidan parin perheen lapsia ja molemmissa tyttö käy välillä leikkimässä (ottaisivat hoitoonkin mutta kun meillä on niin paljon noita hoitajia että ei oikeen oo tarvetta...)

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
No jo on piru.
Älä ota enää muiden pentuja hoitoon.
Tiiän että on vaikeaa kieltäytyä, mut ehkä ne sitten huomaa..

Juu, no oonmä joskus sitten sanonutkin ihan suoraan, ja sit siitä vaan vedetään palkokasvi nenään. Eikä se tilannetta muuta, että saisin itse tyttöä hoitoon...:(

Voi vitsi,meillä on tietysti just välimatkaa 155 kilometriä.Me asutaan Kausalassa,Lahdesta 40 kilometriä Kouvolaan päin.Teidän tyttö olis kyllä ollut tervetullut meille.Tietysti niin että oltais hetken tutustuttu toisiimme ja lapset toisiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
no tuo on kyllä aika raskasta varmaan!! mä hoidan parin perheen lapsia ja molemmissa tyttö käy välillä leikkimässä (ottaisivat hoitoonkin mutta kun meillä on niin paljon noita hoitajia että ei oikeen oo tarvetta...)

Mikä se ero on? Vai menetkö itse mukaan, kun lapsi menee leikkimään? Milloin lapsi on hoidossa, milloin leikkimässä?

Mielestäni silloin on hoidossa, jos on ilman vanhempia.

Sä oot kyllä liian kiltti (saan itse kuulla aina samaa). Ota vaan asia reilusti puheeksi. Kerro että sinä ottaisit hyvin mielellään joskus niitä vastapalveluksia... (Tiedän että helpommin sanottu kuin tehty)
Mutta tuo ei lopu ikinä. "Ystävät" voi joskus olla niitä pahimpia hyväkskäyttäjiä jos siihen vaan "alistuu" :kieh:
sulle :hug:

Yhteistyössä