Mua niin masentaa ja itkettää, vaikka oliski lapsellista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen

Vieras
Mä yritän laihduttaa ja syön vähähiilihydraattisesti ja liikun jonkin verran(enemmän kuin ennen) . Ja taas oli paino vaan noussu puol kiloa. :( ei tästä mitään tule. Silloin ku syön mitä haluun, niin onnistun pitämään painon aina vaan samassa. Miks mä en laihdu? Taidanpa lopettaa koko typerän touhun ja olla vaan pullea :(

Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Mitä sä sit syöt? Noudatatko orjallisesti listaa aineista, jotka alkuun kielletty vai löysäiletkö välillä?

mulla on lista, ei ole tullut löysäilyä YHTÄÄN. Syön lihaa, kalaa, kanaa salaatin ja joidenkin vihannesten kans. Kananmunia myös. Pähkinöitä. Vähärasvaista juustoa. Menossa siis tiukka 2viikkoinen jonka aikana luvattiin et paino tippuu 4-6 kiloa. Vaikkei edes liikkuisi. Ja mä liikun!

Sanni sanoi et liikkeelle siitä, mä liikun, huomasitko ku kirjoitin tuonne että enemmän kuin ennen. Ja nyt syön vähemmän kuin ennen, paljonkin vähemmän.

Mä en tajuu. Enkä jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja siivooja:
tuu yksityiselle siivoomaan niin laihdut. ite laihtunut 7 viikossa 2kg vaikka syönyt mitä.

:D oon muuten siivonnu teininä yksityisiä enkä muista laihtuneeni silloin yhtään. Mä täällä itkua tuherran, säälittävää.

Itse en ole liikuja-tyyppiä mutta lopetin ilta syömisen. En napostele illalla makeaa joka on ollut vaikea lopettaa. Jos illalla tulee nälkä niin oon syönyt hapankorppuja. yksi ruokalautanen ruokaa vaikka olisi vielä nälkä. Ja teen salaattia joka ruualle + kevyt salaattikastike. Se oli kanssa vaikeeta kun oli tottunut syömään 2 edestä. 7kg on tippunut ihan huomaamatta 6kk:ssa ilman ihme dieettiä. Maha mulla on aina toiminut (2x isompi tekele) mutta jos maha ei toimi niin nesteillä saa aineet vaihtumaan elimistössä. Tässä semmosen laiskan kotilaihduttajan ohjeita :)

en ehdi edes ruokataukoa pitää ja menen miljoonaa kun on kiire. Siis tosi säälittävää mutta palkan puolesta pakko mennä et edes näillä palkoilla jotain jää käteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Mitä sä sit syöt? Noudatatko orjallisesti listaa aineista, jotka alkuun kielletty vai löysäiletkö välillä?

mulla on lista, ei ole tullut löysäilyä YHTÄÄN. Syön lihaa, kalaa, kanaa salaatin ja joidenkin vihannesten kans. Kananmunia myös. Pähkinöitä. Vähärasvaista juustoa. Menossa siis tiukka 2viikkoinen jonka aikana luvattiin et paino tippuu 4-6 kiloa. Vaikkei edes liikkuisi. Ja mä liikun!

Sanni sanoi et liikkeelle siitä, mä liikun, huomasitko ku kirjoitin tuonne että enemmän kuin ennen. Ja nyt syön vähemmän kuin ennen, paljonkin vähemmän.

Mä en tajuu. Enkä jaksa.

No jos sä syöt nyt liian vähän? Mä ainakin on nostanut ruokamäärää kun alotin karppauksen ja tulos 1,5kg kahdessa päivässä. (tiedän nesteitä, mutta silti kannustavaa)

Ja mä otin ohjenuoraksi sen South Beach dieetin, alotin siis tällä viikolla vasta, joten pysyvämmistä tuloksista en voi vielä mennä raportoimaan.

Janeminttu, mäki olen iltasyönnit melkeinpä lopettanut, enkä varsinkaan mitää makeaa nyt syö jos jotain syönkin. En tiedä olenko sit syöny liian vähän vai mikä hitsi on!

Jos sä liikut vähänkään enemmän ku yleensä ja todellakin oot täysillä mukana niin muista tää: LIHAS PAINAA ENEMMÄN KUIN LÄSKI! Ja oikeesti monesti käy niin et menee se oma aikansa ennen kuin PUNTARI näyttää miten paino lähtee. Tarkkaile mieluummin peilistä ja omin silmin kuinka KIINTEYDYT. Ainakin näin aluksi. Äläkä sorru noihin dieetteihin. :/ Ainakaan liian vakavasti.

Hei, mäki olen sillä south beach dieetillä! Mitä sä söit esim. tänään? Mä söin aamulla salaattia jossa salaatinlehtiä, tomaattia, kurkkua, paprikaa, keitettyä kananmunaa ja tonnikalaa, viereen väh.Rasv. Raejuustoa. Päivällä salaattia kuten edellä mut munan ja kalan tilalla paloiteltua kananrintaa. Ruuaksi lohta ja kurkkua. Illalla munakkaan. Nyt syön tomaatin.

Smellycat, olin näkevinäni aamulla peilissä vähän hoikemman naisen kuin normaalisti, mutta kun puntarilla kävin niin se yhtäkkiä alkoi näyttää lihavalta. En tiedä. Ehkä on vaikeaa siks ku bmi on kuitenki normaalin puolella? Enkä aio hurahtaa täysin dieettiin, ajattelin vaan jotai alkuinnostusta hakee... Mut huoh tässä se innostus. Kohta 3vk laihduttanu olen...

Tuo on muuten turhauttavaa. Itse en ole ikinä laihduttanut mutta nyt mieheni on muutaman kerran todennut että "olet hoikistunut" ja vaatteet on vähän löysempiä kuin ennen ja silti vaaka näyttää että paino nousee vaan. :kieh: Tosin se vaaka voi näyttää joka kerta eri lukeman eli ei ole edes tarkka.

Hei, mäki olen sillä south beach dieetillä! Mitä sä söit esim. tänään? Mä söin aamulla salaattia jossa salaatinlehtiä, tomaattia, kurkkua, paprikaa, keitettyä kananmunaa ja tonnikalaa, viereen väh.Rasv. Raejuustoa. Päivällä salaattia kuten edellä mut munan ja kalan tilalla paloiteltua kananrintaa. Ruuaksi lohta ja kurkkua. Illalla munakkaan. Nyt syön tomaatin.

Tässä mun tän päivän syömiset:

Aamiainen:
Munakas (2 munaa)
mausteena pippuria ja aromisuolaa

Lounas:
Salaatti
(sis. ruukkusalaattia, kurkkua, mozzarellaa, kirsikkatomaatteja)

Välipala:
Mansikkarahkaa (sis. maitorahkaa, kermavaahtoa ja pakastemansikoita)

Päivällinen:
Broilerin rintafilee (ohut leike)
Feta-kuorrutettua munakoisoa (mausteena yrttejä ja aromisuolaa)

Iltapala:
Munakas (2 munaa)
mausteena pippuria ja aromisuolaa
Pähkinöitä?
Rahkaa?

(noita ? en oo vielä syöny, enkä oo varma syönkökään)

Mä tein päätöksen. Alan syömään normaalisti huomenna! Syön niinkuin ennenkin (syön aika terveellisesti normaalisti, liikaa herkkuja vain) mutta herkut vähemmälle, aluks pois kokonaan (niinkuin olen sen 3vk pitänytkin pois). Ei ollut mun juttu tuollainen laihdutus, on ollut huono olokin koko ajan. Jatkan liikuntaa niinkuin olen nyt liikkunut, eli enemmän kuin normaalisti. Et eikö näillä jutuilla KUULU laihtua? Tuunpa seuraavien 3vk päästä kertomaan kuulumisia ;)

Mä tein päätöksen. Alan syömään normaalisti huomenna! Syön niinkuin ennenkin (syön aika terveellisesti normaalisti, liikaa herkkuja vain) mutta herkut vähemmälle, aluks pois kokonaan (niinkuin olen sen 3vk pitänytkin pois). Ei ollut mun juttu tuollainen laihdutus, on ollut huono olokin koko ajan. Jatkan liikuntaa niinkuin olen nyt liikkunut, eli enemmän kuin normaalisti. Et eikö näillä jutuilla KUULU laihtua? Tuunpa seuraavien 3vk päästä kertomaan kuulumisia ;)

Kyllä kuuluu! :D Tsemppiä sinulle. Minulle tuo ei tehonnut, niin siksi viimeisenä keinona kokeilen tätä karppausta. Tosin jos tämä onnistuu, niin tämähän on sit lopullinen ruokavalio.

Mutta toivottavasti sinä onnistut tuolla "perinteisellä" menetelmällä. :D

Yhteistyössä