Mua niin ärsyttää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ärsyttää tuo jatkuva lastensuojeluilmoitusten tekeminen! siis ei minusta vaan milloin naapurista ja milloin nettitutuista.... alkaa mennä aika sairaaksi kyttäämiseksi jo. ja ärsyttää myös se miten vihaisia äitejä tällä sivulla on.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24578893:
Oh!
Lisätään tuohon vielä se *poks* kun odottajat poksahtelee uudelle raskausviikolle.

Tuo on kylla ihan arsyttavyyden huippu! Ensinnakaan miksi ketaan edes kiinnostaisi milloin jonkun raskausVIIKKO vaihtuu....

Ehkä sun pitäis mennä sinne demin puolelle jossa sun ikäset(?) ja samassa elämäntilanteessa olevat sit keskustelee :)
Tää nyt kuitenkin on kaksplussan palsta..ja kaksplus liittyy mihin? Jos miettii tuota lehteäkin ;) Se liittyy tosiaan lapsiin ja perheisiin! Jos ei näistä asioista kestä lukea paljoo mitään niin ei sillon ole lainkaan oikeilla sivuilla.

En voi sille mitään, mutta jos joku käyttää sanoja pottu, soosi tai muusi, tulee tästä henkilöstä vähän yksinkertainen kuva.

Mamma-sanaa inhoan yli kaiken.

Mun lempiruokaa on pottumuusi xD Ei mut oikeasti, pitäiskö se sitten oikean laavan mukaan sanoa miten? Perunasose? Perunapuuro? Kiinnostaa vaan että mikskä sitä sitten sanotaan :) Varmaan joku murrejuttu, kun ei täällä oikeen kukan puhu perunoista, vaan potuista.

Mua ärsyttää tänään KAIKKI! Pirun raskaushormonit. Aamulla otti pannuun naapurin ukkelit, jotka mölötti kovaan ääneen meidän ikkunan ja parvekkeen alla (kun siinä nyt sattuu olemaan penkki). Ei tää eilen olis ärsyttänyt, mut kovaäänistä ja joka pirun aamu pitää siinä olla ja metelöidä ja polttaa röökiä. Ja äsken ärsytti suunnattomasti jokin asia, mut en enää muista mikä se oli. Ärsyttävää ;)

Tuo on kylla ihan arsyttavyyden huippu! Ensinnakaan miksi ketaan edes kiinnostaisi milloin jonkun raskausVIIKKO vaihtuu....

No mua ainakin kiinnostaa ja mitä tulee meidän porukkaan tuolla odotusajan puolella niin näyttäs noin 90 muutakin käyttäjää kiinnostavan. Puhumattakaan vielä muiden kuukausien pinoista, joita riittää tähän mennessä toukokuulle 2012 asti (silloin laskettuaika)

Ps. Huomenna POKSUU! Tämä MAMMA taitaa tulla tännekin sen sit viel erikseen ilmottamaan :)

[QUOTE="...";24579641]No mua ainakin kiinnostaa ja mitä tulee meidän porukkaan tuolla odotusajan puolella niin näyttäs noin 90 muutakin käyttäjää kiinnostavan. Puhumattakaan vielä muiden kuukausien pinoista, joita riittää tähän mennessä toukokuulle 2012 asti (silloin laskettuaika)

Ps. Huomenna POKSUU! Tämä MAMMA taitaa tulla tännekin sen sit viel erikseen ilmottamaan :)[/QUOTE]

Hei ihq-daa. Mullakin POKSUU huomenna :)

[QUOTE="...";24579641]

Ps. Huomenna POKSUU! Tämä MAMMA taitaa tulla tännekin sen sit viel erikseen ilmottamaan :)[/QUOTE]

Mikä siinä poksuu?? Päässä vai takapuolessa poksuu?
Se on vain numerosarja + 0 eikä mitään POKS POKS POKS.

Niin joo, sitten mua raivostuttaa ne jotka täällä palstalla koko ajan kyselevät että onko tää nyt plussa ja laittavat kuvia raskaustesteistä. Eikö se jumalauta nyt se raskaus siinä testissä näy jos sen tekee pari viikkoa sen jälkeen kun menkat on myöhässä, ohjeiden mukaan!?? Miks pitää tehdä ennen kuin menkkojen olis pitänyt edes alkaa, ostaa satoja testejä ja linkitellä tänne niitä perkeleen suttusia kuvia.

[QUOTE="...";24579616]Ehkä sun pitäis mennä sinne demin puolelle jossa sun ikäset(?) ja samassa elämäntilanteessa olevat sit keskustelee :)
Tää nyt kuitenkin on kaksplussan palsta..ja kaksplus liittyy mihin? Jos miettii tuota lehteäkin ;) Se liittyy tosiaan lapsiin ja perheisiin! Jos ei näistä asioista kestä lukea paljoo mitään niin ei sillon ole lainkaan oikeilla sivuilla.[/QUOTE]

Täällä on paljon mun ikäisiä ja samassa elämäntilanteessa olevia. En silti ymmärrä miksi pitää alkaa lässyttää kun saa lapsia. Jokainen sana täytyy lyhentää tai sille pitää keksiä joku lempinimi. Ja äitiys on koko elämää jeeeee!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24579666:
Mikä siinä poksuu?? Päässä vai takapuolessa poksuu?
Se on vain numerosarja + 0 eikä mitään POKS POKS POKS.

Sekäettä, päässä että varmaan takapuolessakin päivittäin. sen lisäks vauva poksuu mukana :) hikottelee varmaan! poks, mikä siinä on niin kauheeta. Jos joku on ilonen että taas viikko vierähtänyt ja möläyttää tollasen termin.

Yhteistyössä