Mua niin ärsyttää!! (miehestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas näitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taas näitä

Vieras
Yksi tyyppi otti muhun fb:ssä yhteyttä semmoisen deittisovelluksen kautta. Kuukausi kirjoiteltiin päivittäin, monta viestiä ja mies hehkutti miten ihastunut on ja tuskin malttaa odottaa että nähdään jne.
Ja sitten ihan yhtäkkiä ne viestit loppui. Kirjoittaa ehkä kerran viikkoon, vaikka muuten näyttää fb:ssä viihtyvänkin. Mua niin ärsyttää!

Onko liikaa vaadittu, että tyypillä ois munaa ilmoittaa että sori vaan mutta mun kiinnostus loppui kuin kananlento, ei kirjoitella enää? Nyttenkin mun viestini roikkuu siellä ja odottaa vastausta, eipä taida ennen viikonloppua mitään kuulua. Ei sen puoleen, että mua jaksais enää kiinnostaa. Mutta ärsyttää tuommoinen. Niinkuin se muka oli täydellinen ja ihana, niinpä niin..

Sillä on monta rautaa tulessa.Ihan tyypillinen mies joka deittisaiteilla notkuu seuraa hakemassa.Kokeillaan moneen suuntaan ja kaikkien kanssa viestitellään jonkin aikaa kunnes löytyy joku joka on valmis tapaamaan heti.Jos ei siltä heru niin voidaan taas palata viestittelyihin jonkun muun kanssa.Ihan peruskamaa.

[QUOTE="akka";22768091]Sillä on monta rautaa tulessa.Ihan tyypillinen mies joka deittisaiteilla notkuu seuraa hakemassa.Kokeillaan moneen suuntaan ja kaikkien kanssa viestitellään jonkin aikaa kunnes löytyy joku joka on valmis tapaamaan heti.Jos ei siltä heru niin voidaan taas palata viestittelyihin jonkun muun kanssa.Ihan peruskamaa.[/QUOTE]

just näin!

Yhteistyössä