Mua niin ahdistaa, kun ei ole rintoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tissitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tissitön

Vieras
Onko kohtalotovereita? Lapsen imetyksen jälkeen mulla kaikkos rinnat totaalisesti. A kuppikin on aivan liian iso. En löydä lainkaan sopivia rintaliivejä, mistään. En halua enää käydä yleisissä saunoissa/uimahallissa enkä kehtaa kavereiden kanssa mennä saunaan. Aivan oikeasti!

Seksi ei ole ollut imetyksen loppumisen myötä juuri minkäänlaista, mies ei ota paitaa pois, enkä kyllä itsekään ota, koska häpeän sitä ettei rintoja ole. Toki miehen kanssa käydään saunassa ihan normaalisti, mutta seksi onkin ihan eri asia.

Jos ja kun, nyt raskaudun ja imetän toista lasta, niin voiko olla että rinnat jäisivät sellaisiksi, kuin ne ennen esikoista oli? Vai lähteekö nuo pienetkin mitättömät ja vähäiset pois? Painuuko nänni sisään (vitsi) vai mitä?? Ahdistaa jo sekin ajatus...

En enää hyväksy itseäni. Olen muuten ihan ok. Siis olen omasta mielestäni ihan ok nätti, kroppa on muuten hyvässä ja timmissä kunnossa mutta nuo tissit pilaa sen pakkauksen, totaalisesti! :(

jos et jää ylipainoiseksi imetyksen jälkeen niin kyllä ne kutistuu.

koeta ajatella niin päin että isorintaisilla ei kovin hääviä ole varsinkin ilman liivejä. ne painavat liikaa, ryhti menee kumaraan, juostessa saattaa sattua jos ei tarpeeksi tukevia liivejä. kaikki vaatteetkaan ei istu kunnolla.

ymmärrän että haluaisit normaalikokoiset rinnat etkä mitään jättejä, mut kuitenkin yritin sulle toista näkökulmaa.

Mulla kävi sama. Tai ekasta tuli B ja toisesta A ja tästä kolmannesta varmaan sitten AA. Tyhjä nahka mikä roikkuu vaan :D

En tiedä. Mua se ei niin kamalasti stressaa. Olen muuten ihan nätti :) Kiva naama, paksu tukka, kiva peppu, nätit reidet ja sääret. Masukin tuli nätiksi kun aloin käymään bodypumpissa. Sanotaan että kun tajusin ettei tissejä enään saa takaisin niin asennoiduin siihen että olen pienirintainen ja eroottinen. Ihanaa kun voi käyttää kaiken mallisia vaatteiita ilman että tissit tursuaa ja voi näyttää tosi elegantilta ja vaikka sporttiselta. On paljon kauniita pieniritnaisia naisia. Äitiys muuttaa kehoa ja se ei ole paha homma ollenkaan. Kehosta tulee aikuisen eroottinen ja kaunis. Ei enään sellanen teinin pyöreä.
En usko että sun rinnoissa on mitään vikaa. On noi munkin sitten imetyksen jälkeen taas sellaset tyhjät pussit, mutta rinnat ne silti on. Rintoja on monenlaisia ja kokoisia :)

Koitas nyt vähän ryhdistää sun asennetta ;) Triumphilla on ainakin tosi hyvän mallisia liivejä tälläsille tyhjille rinnoille. Ja on kauniita. Mieskin varmaan katsoo sua ihan eri silmällä kun saat itseluottamuksesi takaisin. Nokka pystyyn vaan ja tissit esille ja ukko alle.

[QUOTE="vieras";22156533]jos et jää ylipainoiseksi imetyksen jälkeen niin kyllä ne kutistuu.

koeta ajatella niin päin että isorintaisilla ei kovin hääviä ole varsinkin ilman liivejä. ne painavat liikaa, ryhti menee kumaraan, juostessa saattaa sattua jos ei tarpeeksi tukevia liivejä. kaikki vaatteetkaan ei istu kunnolla.

ymmärrän että haluaisit normaalikokoiset rinnat etkä mitään jättejä, mut kuitenkin yritin sulle toista näkökulmaa.[/QUOTE]

Niin, mutta ei tuosta ole apua... Kyllä sitä voi juosta ja urheilla normaalinkokoisilla rinnoilla ihan hyvin. Haluaisin jotkut B/C koon rinnat. En tiedä, mitä tehdä. Vaikka mulla on kaikki ihan loistavasti, paremminkun voisin kuvitella. On ihana lapsi ja lapseni on terve. Ja olen itsekin terve. Silti ahdistaa ja inhottaa. Joka kerta kun näen rintani pielistä, alan itkeä ja ajatella vain, kuinka multa puuttuu jotain. En tunne itseäni kauniiksi, kun ei ole rintoja. Vaikka siis kasvoista ihan ok olenkin...

Täällä kohtalotoveri. Kupppi ollut ennen lapsia hädintuskin A. Imetysaikana ne oli ihanat muhkeat kiinteät pallot, nam :p ;)

Vaan sitten. Laihdutin lasten jäljiltä 10 kg vanhaan painooni. Tisseistä ei ole jäljellä edes sitä A:ta. Pinenpieni kohouma jossa roikkuu (kyllä, roikkuu) nänni. Mullakin tää haittaa sosiaalista elämää. Häpeän, vaikka kohtasin juuri uuden miehenkin eikä häntä tuntunut asia vaivaavan. En mielelläni esiinny ihan alasti hänen nähden, vaan vähintään joku henkäyksen ohut nätti pitsitoppi päällä. Muuten kroppani ihan ok. Mies tosin tuntuukin olevan enemmän ns "peppumiehiä", mut silti tää asia vaivaa mua. Eikä vähiten siksi et kuten sullakin ap, hyviä rintsikoita vaikea saada. Ja sit ne pitää topata täyteen kaikenlaista et vaatteet näyttäs joltain :( :(

No ei oo mullakaan, mutta ei se niin vakavaa. :) Telkkarista tuli se joku yks tissi dokkari jo joku aika sitten, mutta enpä osaa sanoa mistä sen voisi katsoa. Siinä kyllä ihan kahden lapsen tissitön äiti oppi rakastamaan tissejään uudelleen. :)

No ei oo mullakaan, mutta ei se niin vakavaa. :) Telkkarista tuli se joku yks tissi dokkari jo joku aika sitten, mutta enpä osaa sanoa mistä sen voisi katsoa. Siinä kyllä ihan kahden lapsen tissitön äiti oppi rakastamaan tissejään uudelleen. :)

Se on hyvä, että jotkut pienirintaiset ovat sujut asian kanssa. Mulle tää asia on ehkä senkin takia arka ja hankala, kun olen kuitenkin nuori vielä, vasta 21. Haluaisin takaisin ne entiset rinnat, mitkä oli ennen lasta. Sosiaalinen elämä todellakin kärsii... En voi sille mitään, vaikka kuinka ajattelisin että olen tällainen ja piste. Sen tiedän, että olen tällainen mutta en vain hyväksy sitä.

[QUOTE="vieras";22156533]jos et jää ylipainoiseksi imetyksen jälkeen niin kyllä ne kutistuu.

ymmärrän että haluaisit normaalikokoiset rinnat etkä mitään jättejä, mut kuitenkin yritin sulle toista näkökulmaa.[/QUOTE]

Hyvä yritys mutta ei. Kyllä normaalikokoisten rintojen kanssa on oikein hyvä olla ja elää ja vaatteetkin istuu varmasti paremmin kuin ilman rintoja.

Muttakun se ei auta, että jauhaa että se on turhaa. Mieskin sanoi, että olen marttyyri kun puran pahaa oloani! Ja kun sanoin miehelle, etten kehtaa kulkea missään uimahalleissa enkä kylpylöissä, mies vain sanoi, että olet aika itsekeskeinen kun ajattelet että kaikki tuijottaa sua... Just, siinä vaiheessa olis tehny mieli heittää tuo idiootti pihalle :/

Murheensa kullakin.. Mäkään en kehtaa käydä uimahalleissa enkä rannalla, koska olen läski. Mulla olisi kyllä tosi nätit rinnat, isot ja kiinteät. Mutta kaikki muut osat kropasta ovatkin sitten ihan saatanan rumia. Varsinkin maha.
Näytän tän läskimahani kanssa siltä kuin olisin raskaana!
Naamakin on ruma.
Vaan, ei oteta paineita.

Alkuperäinen kirjoittaja tissitön;22156424:
Onko kohtalotovereita? Lapsen imetyksen jälkeen mulla kaikkos rinnat totaalisesti. A kuppikin on aivan liian iso. En löydä lainkaan sopivia rintaliivejä, mistään. En halua enää käydä yleisissä saunoissa/uimahallissa enkä kehtaa kavereiden kanssa mennä saunaan. Aivan oikeasti!

Seksi ei ole ollut imetyksen loppumisen myötä juuri minkäänlaista, mies ei ota paitaa pois, enkä kyllä itsekään ota, koska häpeän sitä ettei rintoja ole. Toki miehen kanssa käydään saunassa ihan normaalisti, mutta seksi onkin ihan eri asia.

Jos ja kun, nyt raskaudun ja imetän toista lasta, niin voiko olla että rinnat jäisivät sellaisiksi, kuin ne ennen esikoista oli? Vai lähteekö nuo pienetkin mitättömät ja vähäiset pois? Painuuko nänni sisään (vitsi) vai mitä?? Ahdistaa jo sekin ajatus...

En enää hyväksy itseäni. Olen muuten ihan ok. Siis olen omasta mielestäni ihan ok nätti, kroppa on muuten hyvässä ja timmissä kunnossa mutta nuo tissit pilaa sen pakkauksen, totaalisesti! :(

Kuvaa?

Mä antaisin mitä vaan jos saisin nää rintani pienemmäksi, on C/D kuppi, voi kun ne olis edes B! Ja läskiä löytyy mahasta ihan riittävästi, jokaisesta lapsesta jäänyt pari kiloa ylimääräistä ja vihaan niitä kiloja. Mutta ei löydy itsekuria laihduttamiseen ja vihaan itseäni siitä syystä niin hel...tisti. Maha on kuin olisin viidennellä kuulla raskaana. Reidet paksut ja takapuoli leveä. Vihaan vartaloani yli kaiken. Mut siitä huolimatta mä käyn uimahallissa ja kylpyläänkin kehtaan mennä ja kesällä olin rannalla uikkareissa. Voi kun olis vaan yks osa kropasta joka "mättää", mut kun se on tää koko vartalo jonka vaihtaisin. Mieluummin olisin pienirintainen, mut muuten ok.

Minulle kävi samoin jo alle 20v, kun sain esikoiseni. Ja olen nyt elänyt 13v näiden ongelmieni kanssa, mutta hengissä olen :D

Kaikki muut osat kunnossa ja siro muutenkin rakenteeltani. Ei edes yhtäkään raskausarpea missään ja viisi lasta olen saanut. :)

Mies sanoi että jos joku korjausleikkaus tekisi mut onneliseksi, niin saisin sen. En uskalla ottaa kroppaani mitään ylimääräistä, joten näiden kanssa on elettävä.

Mulla on D-kupin tissit, mitkä haittaa taas omaa elämää. Iän myötä oon oppinut oleen suht sinut niiden kanssa, mutta teini-iässä hävetti niin paljon, että pukeuduin mellkein vain säkkeihin, koska en kestänyt poikien huutelua. Se oli niin äärettömän noloa. Silloin toivoin, että kunpa ei olisi tissejä ollenkaan. Nykyäänkin joskus esim baarissa joku ääliö saattaa tulla puristamaan tissistä, ihan vaan sen takia kun "ne on niin ihanan isot".. Sanomattakin selvää, että äijä saa kyllä läväytyksen. Prkl. Liian isot tai pienet, ikinä ei ole hyvä. :/ Kyllä B-kuppi kelpais. :/ Mutta jos jotain positiivista haetaan, niin ap:lla ei ikinä tule oleen sauna tissejä, toisin kun allekirjottaneella..

[QUOTE="alkup.";22156764]Muttakun se ei auta, että jauhaa että se on turhaa. Mieskin sanoi, että olen marttyyri kun puran pahaa oloani! Ja kun sanoin miehelle, etten kehtaa kulkea missään uimahalleissa enkä kylpylöissä, mies vain sanoi, että olet aika itsekeskeinen kun ajattelet että kaikki tuijottaa sua... Just, siinä vaiheessa olis tehny mieli heittää tuo idiootti pihalle :/[/QUOTE]

Kysypä, mitä miehesi tykkäisi, jos lapsensaanti kutistaisi hänen vehkeensä kaksisenttiseksi? Olisko muka ihan rentoa ja mukavaa kulkea uimahalleissa ja helppoa olla tyytyväinen itseensä? Tällainen pieni empatiaharjoitus;)

Sori mut en kykene samaistumaan. Kadotin nimittäin tissini samoista syistä jo 8v. sitten, enkä ole sen kummemmin miettiny asiaa. Alapääkin muutti radikaalisti muotoaan, mutta mitä siitä kunhan toimii. Mulla terveet lapset ja kroppa tehnyt niiden kanssa kovasti töitä;-) joten saahan se näkyä. Seksuaalisuuden/haluttavuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä tai/ja oon niin tyhmä etten oo ees tajunnu sitä:-)

Ap,viestisi olisi voinut olla minun kuin kirjoittamani 4kk sitten.
Itelläni hävisi nekin vähäiset rinnat imetyksien myötä,mitä oli ennen raskauksia.
Tunne oli ihan kauhea.En halunnut käydä kenenkään kanssa saunassa,en harrastaa seksiä alasti,en käynyt uimahalleissa,en käyttänyt bikineitä kesäisin...ja lista oli loputon..Ja tuota ei voi ymmärtää kukaan muu,kuin sellainen joka joutuu/on joutunut kokemaan saman.
Vaikka mulla nousi paino,niin se näkyi kaikkialla muualla kropassa,muttei rinnoissa.
Raskaana ollessa rinnat kasvoivat aina hurjasti,mutta imetyksen jälkeen ei mitään ollut jäljellä...en olis tarvinnu ees rintaliivejä,kun ei ollu mitään mitä niihin laittaa... :(
...itsetunto oli oikeasti ihan nolla...
reilu 4kk sitten toteutin pitkäaikaisen haaveeni ja kävin laitattamassa rinta-implantit.
ja voin sanoa että elämänlaatu parani!..kuulostaa monista varmaan itsekkäältä ja ties miltä,mutta kun muut eivät voi tietää miltä minusta tuntui elää rinnattomana,hävetä ja peitellä kroppaa..
En nytkään esittele rintojani,mutta ihanaa!!voin käydä taas lasten kanssa uimahallissa,paidat istuu paremmin ja ostella nättejä rintaliivejä :))

Alkuperäinen kirjoittaja ja vielä "pah"ille;22157045:
toi penikseen vertaus on sinänsä kökkö, kun naisten ei tartte tisseillä lisääntyä/ työntyä mihinkään...luojan kiitos:-)

No kyllähän se pienikin penis toimii tarkoitukseensa, ihan samalla tavalla kuin pienetkin rinnat ruokkii lapsen. Kyse on siis visuaalisuudesta, vai väitätkö, etteivät ihmiset alastoman miehen nähdessään kiinnitä huomiota penikseen ja naisen kohdalla rintoihin? Jos muuta väität, oot kyllä evoluutiopoikkeama...

Ap,viestisi olisi voinut olla minun kuin kirjoittamani 4kk sitten.
Itelläni hävisi nekin vähäiset rinnat imetyksien myötä,mitä oli ennen raskauksia.
Tunne oli ihan kauhea.En halunnut käydä kenenkään kanssa saunassa,en harrastaa seksiä alasti,en käynyt uimahalleissa,en käyttänyt bikineitä kesäisin...ja lista oli loputon..Ja tuota ei voi ymmärtää kukaan muu,kuin sellainen joka joutuu/on joutunut kokemaan saman.
Vaikka mulla nousi paino,niin se näkyi kaikkialla muualla kropassa,muttei rinnoissa.
Raskaana ollessa rinnat kasvoivat aina hurjasti,mutta imetyksen jälkeen ei mitään ollut jäljellä...en olis tarvinnu ees rintaliivejä,kun ei ollu mitään mitä niihin laittaa... :(
...itsetunto oli oikeasti ihan nolla...
reilu 4kk sitten toteutin pitkäaikaisen haaveeni ja kävin laitattamassa rinta-implantit.
ja voin sanoa että elämänlaatu parani!..kuulostaa monista varmaan itsekkäältä ja ties miltä,mutta kun muut eivät voi tietää miltä minusta tuntui elää rinnattomana,hävetä ja peitellä kroppaa..
En nytkään esittele rintojani,mutta ihanaa!!voin käydä taas lasten kanssa uimahallissa,paidat istuu paremmin ja ostella nättejä rintaliivejä :))

Itsekin olen miettinyt noita implantteja, mutta ei ole rahaa enkä tiedä uskallanko... Ainakaan en niitä laita ennenkuin on varmaa, että kaikki lapset on tehty. Siitä olen varma. En ruoki lastani silikoneilla. Mutta, silti tämä kaikki ahdistaa. Ja totta, ei kukaan voi ymmärtää, jolla ei ole sellaisia rintoja, niinkuin meillä.... Ja on totta, ettei mekään voida ymmärtää millaista on olla isorintainen, varmaan yhtä tukalaa! Mutta, minulla oli B kupin rinnat ennen esikoista, ja voin satavarmasti sanoa, että haluaisin ehdottomasti ne takaisin.

Uusimmat

Yhteistyössä