Mua niin ärsyttää!!

Ei ole iso asia, joo, mutta silti ottaa päähän.
Meillä poitsu tehny tänään puolen vuoden päiväkuivana olon jälkeen monet pikkupissat housuun. siis että sanoo että pissa tulee, ja kerkeää tulla "noppa" housuun. Housuja on mennyt tosi monet tänään. Pojalla aika korkea kuume, jonka takia näin varmaan tekee (toivottavasti johtuu tästä eikä mistään muusta). juo tietenkin normaalia enemmän nyt, joten pissattaakin normaalia enempi.

kävin tuossa tunnin pois kotoa ja mies oli sillä aikaa laittanu pojalle vaipan. voi jeesus ku mua ärsytti ku tulin takas. kuitenkin poika ollut puoli vuotta päiväkuiva, ja nyt tämä menee ja laittaa vaipan. ku kuulema housut loppuu muuten, IHAN KU NIITÄ EI VOI PESTÄ!! poika sano itse ku huomasin vaipan et "nyt voi tehdä vaippaan pissan". just...no tämähän se varmaan auttaa kuivana pysymiseen. nyt sit tekee vaippaan "luvalla" ku on vaippa. yövaippa meil on käytössä vielä mutta että päivälläki tämä laittanu vaipan.

tympii tällanen ku tuntuu ettei voi mihkää lähteä ellei kirjallisia ohjeita tyyliin annan miten toimia. ei oo iso asia, mut silti....nih.
 

Yhteistyössä