V
vieras
Vieras
Menee niiin hermot. mun äiti ja isä eros sillon ku mä olin jotain 3 vuotias, kai, sitäkään mun äiti kun ei ole suostunut tarkalleen kertomaan. Mitään se ei koskaan mun isästä tiedä, kerro tai muista, just joo, en usko. Isäni kuoli muutama vuosi sitten, ja silloinkin vasta sain tietää että mulla on sisko, siskopuoli kylläkin, mutta sisko kuitenki! Sitäkään se ei ollut minulle kertonu. Ja kun otin tähän siskopuoleen yhteyttä, se oli äitini mielestä jollain tapaa väärin, ei ole sitten siihenkään noteerannut sen kummemmin mitään. Eikö se tosiaan halua, että mä löydän mun sukulaisia ja että olisin sit vielä onnellisempi mitä nyt olen. Mun lapsuus ajan kuvia se ei suostu antaan, muutaman vuoden olen niitä siltä kyselly, että saisin näyttää mun miehelle mun lapsuusajan kuvia, mut ei. Eilen sit hirveen kyselyn jälkeen suostu antaa kotiin albumin, että voin käydä teettään niistä kopiot, mut kaikista paras oli, kun kysyin lisää albumeita ku sen yhen, niin se päätti että saan yhen kerralla. Vittu ihan ku joku kakara saa yhen tikkarin kerralla/päivässä. Mikähän hitto sillä on. Lisäks aina vittuilee ja kahtoo pahasti, en kohta enää halua mennä sinne! Eilen oltiin siis koko perheen voimin sielä, lapsi 10kk ja nousee tukea vasten ja nousi sit pöytää vasten, jossa oli kynttilä. Mieheni sano, että pitäskö se viiä pois, niin sen kuulemma pitää palaa just siinä. Kiva jos lapsi ois sen sieltä päälleen vetäny. Vähän aikaa piti upottaa tajuntaa et miten käy jos lapsi sen sieltä päälleen vetäis. Pieniä tavaroita se ei voi nostaa ylemmäs, ei osaa perustella. Tupakkia se vetää koko ajan ja heti tupakan jälkeen pitäs saada lapsi syliin, haisee tosi pahalle! Mulla menee siis NIIN HERMOT! Mut en halua että mun lapsella ei sit oo toista mummua, paitsi onko sekään ihan turvallista viedä sinne lasta. Yksin en sitä sille uskalla jättää kyllä kovin kauaks aikaa... Miten mä saan sanottua sille, että koittas käyttäytyä ja alkaa kahtoon peiliin. Omaan siskoonsakki se on saanu välit tyrittyä, sekä mun isäpuolen siskoihin myös! Eli vika on täysin siinä. Kaikki on muutenki ihan hiton pikkutarkkaa!
Onpa mua lapsena lyötykki useampaan otteeseen, annettu koivuniemenherralla piiskaa ja huudettu. Tää on nyt alkanu mua häiritseen. Pelottaa että se lyö meidänki lasta joskus vielä. :/
Kiitos kun sain purkaa.
Onpa mua lapsena lyötykki useampaan otteeseen, annettu koivuniemenherralla piiskaa ja huudettu. Tää on nyt alkanu mua häiritseen. Pelottaa että se lyö meidänki lasta joskus vielä. :/
Kiitos kun sain purkaa.