Mua niiiiiiiiin jännittää *kuva lävistyksestä*

Höhöö
Etkös ole vähän väärällä palstalla... Eiks noi lävärit ym ole teinien juttuja... Hmmm vähän kummastuttaa sun innostus.
Mun siskon poika on 16 ja otti just uuden ja musta se on oikean ikäinen tohon touhuun...

Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:
Onnea matkaan! =)
Kivan näkönen ois tuo vertical labret, mut musta on tullu niin hannari, että tyydyn vanhoihin lävistyksiin ja toivottavasti vielä uusiin tatskoihin.
Kiitos! :) Mua ahistaa aina ihan suunnattomasti tää lävistysten laitto ja mä oon ihan totaalinen hermoraunio.. Mut aina mä sinne palaan! :D

Tatskat on kans ihania. Molempiin jää koukkuun :D

Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Argh!!! :D Puol yheltä on Lävistysliikkeeseen aika, käyn ottaan alahuuleen vertical labretin. Vihdoin! Mut se sattuu niiiiiiiin paljo! Jännittää!

Eka kertaa toivon että mulla ois ohkasemmat huulet.. :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Onnea matkaan!

Mihin toi piikki kammo perustuu? Siis miksi niitä piikkejä pelätään? Ihan outoa mulle...
Mulla se johtuu siitä et ku olin penska niin multa otettiin kyynärtaipeesta verikoetta ja se ei ihan onnistunu.. Hoitaja sitten ihan huolella kaivoi sillä piikillä ja se oli ihan yhtä tuskaa! Sen jälkeen oon kammonnu piikkejä, verikokeen otto saa aina hien pintaan. Mutta on se toki sillee helpottanu ku on tullu ikää lisää, eipä sitä muuten lävistyksiäkään otettas.

Onnea matkaan!

Mihin toi piikki kammo perustuu? Siis miksi niitä piikkejä pelätään? Ihan outoa mulle...
en osaa sanoa mihin perustuu ku itekkään en pelkää normaaleja piikkejä mutta yks miespuolinen kaveri pelkää niin paljon että kun se neulan näkee niin se menee vihreeks ja pyörtyy vähän ajan kuluttua :D

Onpa jännä. Ainut mikä mulla saa polvet yhteen niin on kun ajattelen ottavani klithoodin :x Mutta muuten noi piikit ei kammota... Mun lävistäjä yrittää aina saada mut ottaa ton klitin, mä pelkään että joku kerta se juottaa mut sammumispisteeseen ja laittaa sen sit :xmas:

Onpa jännä. Ainut mikä mulla saa polvet yhteen niin on kun ajattelen ottavani klithoodin :x Mutta muuten noi piikit ei kammota... Mun lävistäjä yrittää aina saada mut ottaa ton klitin, mä pelkään että joku kerta se juottaa mut sammumispisteeseen ja laittaa sen sit :xmas:
:LOL: :LOL:

Minen ikinä, en siis IKINÄ vois kuvitellakaan klitin ottoo! Mitä vaan muuta mut ei sitä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Höhöö:
Etkös ole vähän väärällä palstalla... Eiks noi lävärit ym ole teinien juttuja... Hmmm vähän kummastuttaa sun innostus.
Mun siskon poika on 16 ja otti just uuden ja musta se on oikean ikäinen tohon touhuun...
Mua ottaa pattiin tuollainen ahdasmielisyys, että yli 20-vuotiailta kaikki kiva on kiellettyä. Mun mielestä mä olen just oikean ikäinen päättämään mahdollisesti pysyvistä muutoksista mun vartalooni ja tuollainen 16-vuotias teini ei välttämättä niinkään.

Yhteistyössä