mua luultiin töissä mieheks... :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
siis oikeesti... onhan nuo haalarit melko tyhmän näköiset mutta että mieheks... |O |O oikeastaan kysymys kuului että oletko sä nainen vai mies... kun en vastannut siihen mitään niin sitten huusi vielä perään että enhän mä vaan oo homon näköinen mies... |O |O
jos oisin yhtään herkempi niin saattaisin ottaa itseeni.. :D :D :headwall: :headwall: :headwall:

Minä saan työssä joka päivä ja lähes jokaiselta asiakkaalta ihmetystä siitä, että olen NAINEN. |O

joo, no siis huutelija oli humalassa oleva mies... mutta silti... oon kuullu ton ennenkin... pitänee varmaan hankkia litran silikoonit molempiin rintoihin niin näytän sitte naiselta myös tuossa haalarissa... :D :D :D

no, parempi tietty toi mieheks luuleminen on, kuin jatkuvat ihmettelyt että miten pärjään töissäni, kun olen pelkkä TYTTÖ, tai sitte jatkuvat, Taitaa tyttö tykätä rajummista leikeistä... kommentit..

Ikävää vai kivaa? Mutta siis kyllähän miehen ja naisen erottaa ihan selkeästi, ei haalarit tee miehekkääksi.

Onko siihen joku syy esim. miehekkäät kasvot ja lyhyt tukka? En voi uskoa että housujen takia sanotaan miehen näköiseksi. Eikö naisellisuutta voisi korostaa jos on miehekkäät kasvot esim. Vaikka pitkä tukka.. hame jne? Poliisin tai vartijan on tietty vaikeampi korostaa naisellisuutta kun ei voi vaatteita valita. Mutta muuten onhan noita keinoja olla naisellinen jos se kerta on tärkeää ja loukkaa että joku luulee mieheksi. Ei sne tietty ole pakko olla tärkeää.. mua ei ainakaan töissä kiinnosta onko joku mies vai nainen :D

mut tosissaan oon ennenkin kuullu ton kysymyksen että oonko mies vai nainen.. ja tasapainoksi oon kyylly sellasen määrän TYTÖTTELYÄ että oksat pois... :D :D
paras kysymys oli kun menin hälytykselle missä henkilökuntaa... "miten ne tänne tollasen TYTÖN lähetti... täällähän olisi voinut olla jotain..." |O |O
katsoin vaan murhaavasti sitä äijää ja sanoin että niin, ihanko totta.. :headwall: :headwall:

Yhteistyössä