Mua luultiin lestaadiolaiseks kaupassa =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja omg:
en lahdessa vaan ihan täällä turku salo suunnalla ennemminkin..

No siellä muutenki ihan tuntemattomat ihmiset saattaa tulla sanomaan ihan mitä lystää :o
Sisko asuu siellä päin ja sano,ettei kertaakaan mene puistoon tai kauppaan,ettei joku tule sanomaan jostain jotain. Saatikka jos on hoitolasten kans liikkeellä niin kommenttit on jotain hoh hoijaa.
Me asutaan täällä p-pohjanmaalla jossa paljon v.lestoja ja ikinä ei kukaan ole mitään tullu sanoon.

Siel just samaa suuntaa ku lahessakin, oulunseudulla taasen erejä (vanhoillislestadiolaisia).Itsekkin törmäsin kesällä näihin hame ja pitkähiuksisiin uskovaisiin ja he todellakin toivovat, että niitä käytetään.

Minuakin on luultu lestadiolaiseksi. Olin ammattiin liittyvässä koulutuksessa päälläni pitkä hame ja pitkät hiukset oli letillä. Eräs nainen tuli tauolla luokseni ja kysyi sääliväisesti mua katsellen "saatteko te meikata?" Häkellyksissäni sanoin vaan jotain että "Se ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut minua" enkä tullut korjanneeksi hänen luuloaan .

Täällä myöskin pohjanmaalainen! Meitä saattaapi täällä olla vähän enemmän kuin muualla ja siksi ihmiset ei jaksa mitään sanoa. tosin pari kertaa on joku jotain mutta ihan ystävällistä...

Yhteistyössä