Mua kyllä toisinaan hieman huvittaa ton miehen ajatuksenjuoksu..... :D

On nyt kolme (3!!) viikkoa ollut tiedossa, että sillä on tänään saunailta ja lähtö klo 17.

Mitä tekee mies?
Klo 16 alkaa tekemään asioita mitä olis kerenny tekeen tän kolmen viikon aikana heittämällä -tai vaikka eilen illalla (kuten koiran ruuan hakeminen..) plus just ennen lähtöö kamalalla draivilla etsi vaatteita päälleen ja mutisi ja jupisi kun ei meinannu löytyä; farkut hukassa ja emmä tätä paitaa halua kun sen toisen ja missä se on ja tarvii pakata sukat ja vittu ku tulee kiire ja apua auta ny vähän, missä mun dödö on, hei pyyhe unohtu, minkä takin mä laitan....... :xmas:

Sillälailla.

Nyt on talo tyhjä ja mulla omaa aikaa :heart:
Aion käyttää sen laadukkaasti käymällä vaatekaappini läpi kera punaviinin ja hyvän musiikin :xmas: :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele ja vartooja
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;25785472:
On nyt kolme (3!!) viikkoa ollut tiedossa, että sillä on tänään saunailta ja lähtö klo 17.

Mitä tekee mies?
Klo 16 alkaa tekemään asioita mitä olis kerenny tekeen tän kolmen viikon aikana heittämällä -tai vaikka eilen illalla (kuten koiran ruuan hakeminen..) plus just ennen lähtöö kamalalla draivilla etsi vaatteita päälleen ja mutisi ja jupisi kun ei meinannu löytyä; farkut hukassa ja emmä tätä paitaa halua kun sen toisen ja missä se on ja tarvii pakata sukat ja vittu ku tulee kiire ja apua auta ny vähän, missä mun dödö on, hei pyyhe unohtu, minkä takin mä laitan....... :xmas:

Sillälailla.

Nyt on talo tyhjä ja mulla omaa aikaa :heart:
Aion käyttää sen laadukkaasti käymällä vaatekaappini läpi kera punaviinin ja hyvän musiikin :xmas: :D
Miehet :D
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
Ah, niin tyypillistä :D Etenkin tuo vaatteiden valinta. Juuri viime tipassa alkaa katsomaan niitä vaatteita ja pitäisi olla juuri ne jotka tietysti on likaisena pyykkikorissa, mutta tietenkään tätä ei ole voinut etukäteen yhtään miettiä ja vaikka pyytää pesemään paria päivää aikaisemmin..

Muuten mies kyllä osaa valmistautua, mutta nuo vaatteet. Sama koskee pakkaamista jos lähdetään lomamatkalle..
 
"vieras"
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";25785628]Juuri viime tipassa alkaa katsomaan niitä vaatteita ja pitäisi olla juuri ne jotka tietysti on likaisena pyykkikorissa, mutta tietenkään tätä ei ole voinut etukäteen yhtään miettiä ja vaikka pyytää pesemään paria päivää aikaisemmin..
[/QUOTE]

Oletpa kiltti, meillä saa kyllä lähtökohtisesti pesaista kuteensa itse :D
Siis yleensä vaatehuolto aika lailla puoliksi (pestään värin, eikä omistajan mukaan) mutta jos tarttee jotain erityistä niin pätee, että se pesee, joka käyttää.
 
"Kemeli"
Meillä on ihan normaalia mieslogiikkaa, että kaikki tehdään viime tinkaan. Muutama vuosi sitten kävi näin:
Oltiin menossa kauemmaksi häihin. Jo hyvissä ajoin sanoin miehelle, että tarkistaa pukunsa, onko se puhtaana vai pitääkö pesettää. Nooh, sulloi sitten lähtöpäivänä vaan puvun mukaan vilkaisemattakaan sitä. Noin tuntia ennen juhlia veteli vielä päiväunia hotellihuoneessa ja siitä sitten hirveellä vauhdilla suihkuun ja pukemaan. No kappas, kun puku piti laittaa päälle, niin housujen takaosassa oli jotain tahraa ympäriinsä. Siinä sitten mies tuskaili ja ähkäili, kun hinkkasi tahroja irti, vaikka olisi jo pitänyt olla taksissa. :D
 
Jugi
Teidän perheessä ei huolto pelaa, pitäisihän sinun ymmärtää jo tohon ikään meitä miehiä. Jonkun verran pitää katsoa meidän perään, että saadaan vaatteet päälle kun ulos lähdetään, sentakia me se vaimo ollaan hommattu :D
 
Meillä menee suurinpiirtein näin, kun olemme yhdessä johonkin lähdössä. Itse pakkaan pikkuhiljaa (tai vähemmin pikkuhiljaa) pitkin viikkoa omani ja lasten kamat. Ennen lähtöä pakkaan auton ja katson, että lapset saavat puettua itsensä ja otettua tärkeimmät juttunsa. Siinä vaiheessa kun muut jo lähes istuvat autossa, mies alkaa kauhealla puhinalla etsimään vaatteitaan yms., joista osa saattaa lojua likaisenakin jossain. Eli käytännössä kun pitäisi olla menossa, minä pakkaan myös miehen kassia hänen kanssaan.... Eli reissuun lähtö ilman miestä on paljon helpompaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ArjestaSelviytyjä
Jugi
Pakkasin viime lomareissulle vain yhdet shortsit jotka meni rikki, piti ostaa uudet paikan päältä. Kyllähän niitä kauppoja tuolla etelässäkin on.

Mitäpä näistä ressailemaan, en ole kuitenkaan vielä alasti lähtenyt lentokentälle :D
 
"vieras"
meidän mies on myös se joka on aina myöhässä ja jos ei muuten myöhästyminen onnistu niin roskapussin vienti ja pahvien vienti keräyslaatikkoon täytyy hoitaa myös siinä juuri ennen ristiäisiä tms mistä ei todellakaan ole mukava myöhästyä, toinen bravuuri on lähtee kauppaan ja eihän se sit enää oo miehen syytä jos kaupassa on jonoa...
 

Yhteistyössä