Mua kyllä ällöttää jos mies on suhteessa paljon vanhempi osapuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksettavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksettavaa

Vieras
Kyllä mua ihmetyttää, jos suhteessa on iso ikäero. Ja erityisesti jos mies on paljon naista vanhempi. Tulee mieleen, että nainen on miehelle vain joku statuskysymys tai että mies on joku pervo "lasten" perään katselija. Ja juu, niin ajattelen enkä sille mitään voi. Ja kirjoitan tännekin vaikka se monet suututtaa. :D

Tulee myös mieleen eikö nainen kelpaa ikäisilleen?

mua kiehtoo vanhemmissa miehissä niiden kokemus, ja charmi..ei kaikki vanhemmatkaan miehet ol ekiinnostavia..ei kyllä nuo 20:ään kaikki ole kakaroita..toiset tylkkää lihavista , toiset iäkkäämmistä jne..ei siinä ole mitään sun elämän kanssa tekemistä jos mä haluan maitoni rasvattomana ja sä käytät kulutus..etc..onneksi on erilaisia makuja..olisi pikkasen isompi kilpailu vain niitä tiettyjä uýksilöitä kohtaan ja elämä huomattavasti tylsempää ..

Vanhemmat miehet ei juokse baareissa usein, niillä on elämänkokemusta, ajattelee puolisoaan ja perhettään ja on sängyssä uih :D Ei kaikki vanhemmat miehet ole kauheita. Tällä mun on parempi kroppa ku nuoremmilla :D

Mun mielestä ikä on ongelma jos se tuottaa ongelmia. Tarkotan että jos toinen on omasta mielestään vaikka lapsensa jo tehny ja kasvattanu eikä halua ryhtyä siihen uudelleen, ja toinen taas haluaa perheen. Tai jos vanhempi osapuoli tuntuu holhoavan sitä nuorempaa. Tai jos jollain muotoo esimerkiks riidan tullen ikä tulee jatkuvasti puheeksi.

Jaa no sinulla on aika suppea käsitys, vaikka se ei minua suututakaan. Itse olen ollut suhteessa itseäni hiukan yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olin ihan aikuinen, joten en usko että mies oli mikään lasten perään katselija. Statuskysymyksestä en tiedä, koska en tiedä missä se sitten olisi näkynyt? Enimmäkseen vietimme aikaa yhdessä matkustellen, keskustellen, hyvää ruokaa laittaen ja syöden. Uskon, että hän, kuten minäkin, löysi toisessaan vertaisensa nokkelan ja sujuvasanaisen keskustelukumppanin, rauhaa rakastavan sielunystävän, jonka kanssa voi yhtä hyvin vaieta kuin puhua pajattaa. Uskon kelvanneeni muillekin, koska minulla oli samaan aikaan, ja on sen jälkeenkin ollut ikäisiäni ja muutenkin tuota miestä nuorempia seurustelukumppaneita.

ajatuksesi on sinänsä kummallinen, että kohdistat sen koskemaan ainoastaan suuren ikäeron pareja, joissa vanhempi osapuoli on mies. Miksi ei tämä koskisi myös niitä pareja, joissa vanhempi osapuoli on nainen? Tai samantien muita "epäsuhtaisia" pareja, kuten sellaisia, joissa toinen on toista rikkaampi, kauniimpi, hoikempi, urheilullisempi, koulutetumpi, musiikillisesti lahjakkaampi jne?

mä seurustelin 17 vuotiaana 15 vuotta vanhemman miehen kanssa ja mua oikeesti välillä hävetti pussata sitä esim. kadulla, koska me näytettiin tosiaankin täysin eri ikäsiltä. nyt oon 22 ja näytän edelleen ikästäni nuoremmalta niin mitäs sitten 17 vuotiaana? :D mut ei mun mielestä rakkaus katso ikää. nykynen on 3 vuotta vanhempi kun mä.

Yhteistyössä