Mua kiukuttaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Ukko vaihtoi nykyiseen työpaikkaan siksi, että saa olla yöt kotona ja tietää koska pääsee kotiin. Aluksi päivät oli 8h, mutta nyt on päivät alkanu venyä 12h ja viikonloppuisin joutuu usein töihin. Huomenna joutuu lähtemään 500km päähän reissuhommiin ja tulee näillä näkymin torstaina, jos saa homman valmiiksi. Tuokin paikka on iso tehdas, mutta kuitenkin ukko on muka ainut joka pystyy hommat tekemään |O
Toivotaan vaan, ettei noita reissuhommia tuu enempää. Varsinkin nyt odotusaikana mä oon ainaki niin väsyny, ettei yhtään huvita olla yksin :kieh:

Voi höh! No toivotaan että työt siitä tasaantuu että ehtii sua jelppiä kotona odotusaikana ja varsinkin sitten kun pikkuinen syntyy. Iso tehdas? Mikähän kyseessä? Keskustan iso vai vetokangas vai melaniemen liki? Ja juu, kyselyikä iski, ikää löytyy se kolme vee... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Voi höh! No toivotaan että työt siitä tasaantuu että ehtii sua jelppiä kotona odotusaikana ja varsinkin sitten kun pikkuinen syntyy. Iso tehdas? Mikähän kyseessä? Keskustan iso vai vetokangas vai melaniemen liki? Ja juu, kyselyikä iski, ikää löytyy se kolme vee... :laugh:

Putkia hitsailee :whistle: Juu, kai se vähentää töitä sitte ku mä alan olla isompi ja viimeistään sitte ku vauva syntyy. Tietysti nyt on rahan tarvekin kova, ku pitää kaikkea ostella ja kesällä on häätkin suunnitelmissa.
Kaikista ärsyttävintä on se, että ku jotain menoa suunnittelee, niin herra ilmoittaa että joutuu olemaan töissä vielä ties kuinka pitkään |O

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Putkia hitsailee :whistle: Juu, kai se vähentää töitä sitte ku mä alan olla isompi ja viimeistään sitte ku vauva syntyy. Tietysti nyt on rahan tarvekin kova, ku pitää kaikkea ostella ja kesällä on häätkin suunnitelmissa.
Kaikista ärsyttävintä on se, että ku jotain menoa suunnittelee, niin herra ilmoittaa että joutuu olemaan töissä vielä ties kuinka pitkään |O

Hmm, vihje ei auttanut mut ei sen tarttekaan, muistelen vain kuinka arvuuteltiin sun työpaikkaa joskus...Mulla kesti hiukkasen kauan... :headwall:

Mutta en nyt ala arvuuttelemaan miehesi työpaikkaa, sama se ei varmasti ole kuin mulla....

Inhottavaa varmasti jos on suunnitelmat tehty ja joutuukin töihin jäämään mutta kuten totesit, rahaa se tietää. Parempi ehkä nyt takoa kuin sitten kun pieni on syntynyt... :whistle:

Niinpä, hyvinhän tuosta palkkaa tulee, mutta joutuu sitte kuuntelemaan mun kiukuttelua, ku olis kumminki kiva olla vähä enemmän yhdessä :ashamed: Nyt pitää mennä syömään, herra varmaan taas joutuu syömään kylmää ruokaa... mutta ainaki säästetään sille, ettei ilman tarvi olla :laugh:

Eipä taida ukko vielä huomenna kotiutua, paikan päällä oli huomannut että hommaa on rutkasti enemmän kuin mitä työpaikalla oli sovittu |O Ja kaikki rahat menee hotelli yöpymisiin, bensoihin ja sapuskoihin, ku joutuu maksamaan omat ja työkaverin yöpymiset ja ruuat, rahat palautetaan seuraavassa tilissä :kieh: Mutta milläs me sinne seuraavaan tiliin pärjätään, ku ei tuommosta ollu suunnitelmissa... sai kuulla vasta tuola reissussa, että joutuu maksamaan :kieh:
Suututtaa |O

Yhteistyössä