Mua jotenki yököttää nikit, kuten "äitiKolmelle", "mamma", "poikien äiti",

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
..
ei kait sillekkää maha mitää.. minä käytän tuota .. , mut joku muuki käyttää ku tulee välilla vastaan.. kai sitä saa olla ylpeä äitiydestään, sulla itellä lapsia?
 
poikien äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mielikuvituksen puutetta se ainakin osoittaa. Mut kaikki ei vain ole samanlaisia.
mä monesti käytän nikkiä ,äiti, poikien äiti ym. mutta emmä ny tie voiko sitä selittää mielikuvituksen puutteella. sama se millä nikillä harmaana kirjottaa.
 
poikien äiti
Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mielikuvituksen puutetta se ainakin osoittaa. Mut kaikki ei vain ole samanlaisia.
mä monesti käytän nikkiä ,äiti, poikien äiti ym. mutta emmä ny tie voiko sitä selittää mielikuvituksen puutteella. sama se millä nikillä harmaana kirjottaa.
nii ja musta nikkini ei kyllä viittaa äitoyteen pätkääkään
 
hypervinkkeli
Itse en koskaan käytä tuollaisia, mutta eikös se ole ihan hyvä. Eikös tällä palstalla nimenomaan yleensä ole tärkeintä taustatietoa se lapsien lukumäärä ja ehkä sukupuolikin, iät jne.. Eli jos kirjoittaa lapsiaiheeseen vastauksen niin nimimerkki "kolmen pojan äiti" kertoo jo jotankin kirjoittajan lähtökohdista.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hypervinkkeli:
Itse en koskaan käytä tuollaisia, mutta eikös se ole ihan hyvä. Eikös tällä palstalla nimenomaan yleensä ole tärkeintä taustatietoa se lapsien lukumäärä ja ehkä sukupuolikin, iät jne.. Eli jos kirjoittaa lapsiaiheeseen vastauksen niin nimimerkki "kolmen pojan äiti" kertoo jo jotankin kirjoittajan lähtökohdista.
Eiköhän täällä kaikki oo mammoja, ts. äitejä ainakin yhdelle. Mua tällä palstalla kiinnostaa lähinnä muut asiat kuin äitiyteen liittyvät.
 
laitan monesti mä, vaikka olen myös äiti. En jaksa miettiä mitään nikkiä ja useimmiten kirjoittelen harmaana vaikka nikki löytyy... Harvoin jaksan kirjautua, kun en yv:tä kenellekään laittele.
 

Yhteistyössä