mua jännittää*turhis kai tääkin*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännittää jännittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännittää jännittää

Vieras
täytän pian pyöreitä vuosia ja odotan mielenkiinnolla mitä mies antaa lahjaks tai onko keksiny jotain erikoista.Ja suoraan jos sanon niin TODELLAKIN ODOTAN et se antaa jotain kunnollista ja sellasta mikä pysyy muistona tai sit järkkää jotain kivaa meille kahdestaan KOSKA se on tosi huono IKINÄ keksimään mitään lahjoja eikä ole ikinä järjestäny mitään yllätystä joten nyt on ootukset korkeella(tiedän kyllä jo lopputuloksen mut katotaan miten käy).Ideoita olen sille viskelly joten siitä ei pitäs jäädä kii...Pidätte mua nyt ihan nuijana kun TODELLAKIN odotan et jotain kunnollista saan tai jotain muistoa jäis.

Mikäli oikein ymmärsin, ovat miehesi aiemmat lahjomiset ja yllätykset ollet vaisuja, joten en laskisi sen varaan, että hän onnistuu nytkään. Oikeasti, saat paljon paremman juhlapäivän, kun sanot selvällä suomen kielellä miehellesi, mitä haluat lahjaksi. Älä luota vihjailuihin ym. vinkkailuihin, ne eivät toimi miesten kanssa. Petyt vain ja sitten on päivä pilalla. Tietysti ylläri olisi kivempi, mutta muista että huono yllätys pilaa koko päivän. Eli kerro suoraan, mitä haluat.

en kyllä kerro suoraan olen jo kertonu aiemmin mitä olis esmes kiva tehdä joten saa kyllä itse suunnitella loput.Kyllä nyt sen verran täytyy uskoa et se jotain saa aikaseks.Onhan seki tietty tavallaan ylläri jos menee samaa rataa ku enneki mut ei se muuten oo haitannu se kummemmin mut nyt tosiaan ootan JOTAIN ku pyöreitä täytän.

Yhteistyössä