Mua jää varmaan loppuelämäksi vaivaamaan, että miksi Helsinki-Vantaan lentokentällä kuulutettiin...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
...Seppo Taalasmaata. Istuttiin tammikuun alussa aikaisin luokkakaverin kanssa kentällä kahvilassa ja sitten tuli kuulutus: "Seppo Taalasmaa, ota yhteys infoon". Me kattottiin luokkakaverin kanssa toisiimme ja revettiin nauramaan! :laugh: :laugh:

Mutta siis olisko jollakin oikeasti tuollainen nimi vai oliko kyse jostakin Salkkarien kuvauksista....?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
...Seppo Taalasmaata. Istuttiin tammikuun alussa aikaisin luokkakaverin kanssa kentällä kahvilassa ja sitten tuli kuulutus: "Seppo Taalasmaa, ota yhteys infoon". Me kattottiin luokkakaverin kanssa toisiimme ja revettiin nauramaan! :laugh: :laugh:

Mutta siis olisko jollakin oikeasti tuollainen nimi vai oliko kyse jostakin Salkkarien kuvauksista....?

pakko olla koska ei tuo väestörekisteri tunne taalasmaata

Mutta arvatkaa revettiinkö me tuolle, kun monta tuntia istuttu autossa nuokkuen, siis yöllä ajeltiin Helsinkiin. Olo oli sellainen tokkurainen ja päällä jännitys tulevasta työharjoittelusta. Sitten tulee tuollainen kuulutus... :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Magister:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on ihan sellainen olo, et olisko sellainen jakso tullut??

Ei. Kuvaavat tosi paljon aikasemmin noita jaksoja.

Mä oon hyvin vähän kattonut salkkareita joten mä en tiedä minkälaisia jaksoja on tullut. Kertokaa sitten mulle jos tulee lentokenttä-jakso :xmas:

no mut jos miettii et nyt näytetään viimetalvena kuvattuja jaksoja niin voihan se olla että nyt paljastu yks juoni käänne salkkareista..seppo lähtee siis ulkomaille :) ja tää jaksohan saattaa tulla ulos kohtapuoliin

Ei niitä kuvauksia tehä tuosta vaan ilman et ihmiset tietäs...

Ne ku tarttee luvan kuvata jos siellä on mahollisuus että näkyy ihmisiä kuvassa esim. just lentokentällä

sehän meni niin että ihmismassaa saa kuvata ilman lupaa tjsp. mistä sitä tietää vaikka ne olis kuvannu yhdessä huoneessa ja jos seppoa on pitäny kuuluttaa niin sehän kuuluu jokapuolelle.
eihän niitä salkkareita vois keskustassakaan kuvata jos jokaiselta pitäs pyydellä lupaa.

Yhteistyössä