Mua huolestuttaa kun päiväkodissa on ryhmässä mies- ja naistyöntekijöitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sillä pimulla on työvaatteinakin aina melko tiukkoja housuja, joskus ihan minihameitakin, avokaulaisia paitoja, kesällä toppeja... Ei varmaan kovin käytännöllisiä vaatteita lasten kanssa työskentelevälle? Onko tolle vaatetukselle muuten olemassa jotkut säännöt?

Mä en ymmärrä tollasta käytöstä, hirvee hysterisointi sulla ja siitä miten joku pukeutuu. Kyllä se tyttö varmaan tyrkyttää itteään sille pojalle ja ehdottelee miten tekee ja missä. Kysy jos pääsisit vartijaks sinne päiväkotiin. Oisit ennalta ehkäsemässä tulevat tapahtumat. Voisit ainaki vahtia sen tytön ja pojan käytöstä toisiaan kohtaan.

Mä olen sitä mieltä, että kaikilla työpaikoilla pitää siirtyä miesten ja naisten erillisiin ryhmiin/vuoroihin. Jos vielä sen jälkeen kuksivat, niin sitten uusi jako seksuaalisen suuntauksen perusteella. Ja biseksuaalit voivat tehdä töitä etänä. Nih.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
"Ei kuulu, mutta ymmärrän kyllä jos joistain yksityisasioista udellaan. Minua ainakin hieman hätkähdytti tieto siitä, että eräässä pk:ssa eräs miespuolinen työntekijä oli harrastanut seksiä naiskollegansa kanssa työajalla, työpaikalla...eli ymmärrän, jos joku kyselee esim. tuollaisesta, vaikka onkin toki jokaisen oma asia kenen kanssa makaa :xmas:"

Tässä lainaus siitä tekstistä. Ja kirjoittaja oli joku Åboriginal.

ei kannata uskoa kaikkia kyseisen henkilön juttuja!!!

Työvaatteina täytyy olla jätesäkki tai paita ja housut joista ei ihoa näy. Mielellään jos sen naamanki sit peittäis, niin ei sit tulis ongelmia siinä et on kaunis. Miehille täytyy laittaa jotkut silmälaput silmille kun ovat töissä.

Jospa vaikka ajattelisit sitten sillä tavalla, että päiväkodissa ne miespuoliset työntekijät ovat todellakin lämpimästi tervetulleita. Mitä omien lasteni kohdalla olen nähnyt, niin todellakin jaksavat riehua ja leikkiä ulkonakin vauhdikkaita leikkejä. Minä olen oikeasti tosi mielissäni aina kun päiväkodissa on yksikin miespuolinen työntekijä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:
"Täällä joku kertoi ihan vähän aikaa sitten, että päiväkodissa oli mies- ja naistyöntekijä harrastaneet seksiä työaikana ja työpaikalla."

Niin? Siis joku palstalainen kertoi. Ei ollut kuullut lapselta vaan joltain aikuiselta.

Minä :wave:

Eivät ne sitä nyt sentään lasten silmien alla olleet tehneet, vaikka pk:n tiloissa olivatkin kuksineet.
Työpaikkaromansseja on ollut AINA, joka duunipaikalla, missä on naisia ja miehiä. Minä huolestuisin vasta sitten, jos pk:n täti ja setä kömpivät useinkin ulos siivouskomerosta tai varastosta tukka pystyssä ja paidannapit auki, huulipunat levinneenä ja posket punaisena, kun tulen hakemaan lastani :)