Mua huijattiin tänään :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Tiedän tunteen, vaikka vasra 2 synnytystä takana. Tälle kolmannelle mies ei aikonut enää mua omalla autolla viedä (ja ajaa 160 lasissa sairaalaan kuten edellisillä kerroilla).

Tsemppiä sulle matkaan, yritä lähteä hyvissä ajoin jos sille tuntuu vähääkään!
Kiitti.
Koitan kyllä, viimeksikin soitin lanssin heti kun vesi meni... ja jäihän meille se minuutin aika aikaa "kotiutua" sairaalaan.
Tässä kun on aina sekin, että jos mies ehtii mennä töihin, niin minne lapset... jos syntyy... tai siis synnytys alkaa esim. päiväsaikaan.

heinis
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
minne lapset... jos syntyy... tai siis synnytys alkaa esim. päiväsaikaan.
Montako lasta vailla hoitajaa? Ei muuta kuin soitat taksin perään ja pyydät ajamaan miehen työpaikalle ne....

Miten olit ajatellut järjestää, jos oikeasti alkaa päiväsaikaan synnytys?

Meeri
Tiedän tunteen, vaikka vasra 2 synnytystä takana. Tälle kolmannelle mies ei aikonut enää mua omalla autolla viedä (ja ajaa 160 lasissa sairaalaan kuten edellisillä kerroilla).

Kiitti.
Koitan kyllä, viimeksikin soitin lanssin heti kun vesi meni... ja jäihän meille se minuutin aika aikaa "kotiutua" sairaalaan.
Tässä kun on aina sekin, että jos mies ehtii mennä töihin, niin minne lapset... jos syntyy... tai siis synnytys alkaa esim. päiväsaikaan.

Meinaatko silti taas vaan uudelleen heti tulla paksuksi?

Voi pyhä pieru....kylläkai se järjenkäyttö on sallittua lisääntymisessäkin!

pöh
Alkuperäinen kirjoittaja Meeri:

Kiitti.

Meinaatko silti taas vaan uudelleen heti tulla paksuksi?

Voi pyhä pieru....kylläkai se järjenkäyttö on sallittua lisääntymisessäkin!
Mitenkä niin heti uudelleen? AP:han on nyt raskaana ja synnytystä odottelee. Ei varmaan heti uutta ole suunnittelemassa kun entinenkään ei ole vielä syntynyt..

Yhteistyössä