Mua hävettää meidän naisten puolesta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ottaa savannassa kaaliin se että se ei millään voi myöntää olevansa seksityöläinen vaan hän on "tanssija"!!! Ja hänen tanssissaan ei ole mitään seksiin viittaavaakaan vaan se on "eroottista" tanssia, HÄH, eikös se ole sama asia???

Eikös kaikki tanssi ole eroottista? Sekin kun sinä vispaat peppuasi tanssilattialla.

Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja kemeli:
Noh,kyllähän miehetkin homottelevat ja hintittelevät toisiaan heti, jos joku vähän poikkeaa perinteisestä miehen mallista. Ja jos seuraatte poikalapsianne, niin hekin osaavat kyllä syrjimisen ja kiusaamisen (myös sen sanallisen ) taidon. Mistä moinen luulo, että naiset ovat kaiken pahan alku ja juuri ja miehet eivät muka koskaan käyttäydy huonosti toisiaan kohtaan..

Tekeekö se, että mihetkin tekevät niin siitä sitten sallittua?Pitääkö meidän naisten olla ja tehdä niinkuin miehet tekee??

Ainakin Suomessa naiset apinoivat miehiä kaikessa. Etenkin sellaisessa missä sitä ei kannataisi tehdä. En sitten tiedä mistä tämä johtuu.

Halu olla miehen kaltainen??

Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:
Palstan naiset pelkäävät nuoren ja kauniin Savannan vievän heidän miehensä.

Kiteytit asian hyvin. =) Jos itsellä on painoa saman verran kuin valaalla ja ulkonäkö ja itsestä huolehtiminen muutenkin retuperällä niin ketäpä ei pelottaisi että kaunis ja fiksu nainen pokaakin sen oman ukon?

Kateus, se se vie ne kalatkin vedestä.

Kohta joku tulee, että "Mitä kadehdittavaa on itsensä myymisessä?". Samallainhan kuka tahansa esiintyjä myy itsensä muiden katseltavaksi kuin strippari. Strippari ehkä kiihottaa tanssillaan enemmän kuin muissa tansseissa, mutta entä sitten? Voihan joku kiihottua vaikka latinotanssijoista enemmän kuin strippareista, eikä se tee latinotanssijasta yhtään enempää huoraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Se ainakin on tosi, että kauniilla naisilla on vain pari kolme hyvää naisystävää jos sitäkään. Miesten kans tulee paljon paremmin toimeen.

Allekirjotan tämän. Kokemuksella. :/

Ja mun ulkonäköni ja -muotoni on määritelleet ulkopuoliset, en minä itse.

Mua ottaa savannassa kaaliin se että se ei millään voi myöntää olevansa seksityöläinen vaan hän on "tanssija"!!! Ja hänen tanssissaan ei ole mitään seksiin viittaavaakaan vaan se on "eroottista" tanssia, HÄH, eikös se ole sama asia???

Eikös kaikki tanssi ole eroottista? Sekin kun sinä vispaat peppuasi tanssilattialla.

No siinä ei kyllä ole mitään eroottista:(

Naiset on vaan sellaisia. Olen alunperin ammatiltani sairaanhoitaja mutta sain tarpeekseni siintä hommista ja opiskelin hyvin miesvaltaiselle alalle. Nykyään suurin osa työkavereista on miehiä ja meno ihan toista kuin tuolla sairaalassa.

En kyllä kovinkaan helpolla palaa enää naisvaltaiselle alalle, se on vissi juttu. Naiset puukottaa selkää niin helposti. Edessä ollaan liirum ja laarum, mut seläntakana pohditaan että kuinka se nyt on kehdannut oranssit sukat laittaa? Eikö sillä ole mitään häpyä? Ja aihe ei taas kuulu liity työhön...Miehet osaa olla suorasukaisia ja kyllä se aluks oli hankalaa tälläiselle naiseliölle ymmärtää. Mutta siinä maailmassa sanotaan asiasta, ja kun siitä on sanottu aihetta ei jäädä vatvoon sen pitempään. Eikä siitä pidä loukaantua, vaan kuunnella ja ottaa vinkki, tai jos aihetta ei ole niin kohauttaa olkapäitään ja jättää kommentti omaan arvoonsa.

no pitääkö hänen kokea se asia juuri kuten SINÄ haluat?

ehkäpä hänen oma käsityksensä seksityöläisestä on huora. itse jaan tuon mielikuvan. minusta strippari ei ole huora, ei seksityöläinen. vaan eroottinen tanssija.

Oletko ap tosissasi?? Naisetko eivät osaa käyttäytyä?? Kuule katsopas rikostilastoja, kysele ystäviltäsi kokemuksia jne. niin saat hyvin pian selville KUMPI sukupuoli tässä ei osaa käyttäytyä!! Naisten ongelma on se, että meiltä on läpi historian edellytetty hyvää käytöstä ja nyt kun ei enää tarvitse "kävellä munankuorien päällä", monikaan ei osaa kohdistaa aggressiotaan oikein vaan se purkautuu juuri muille vittuiluna ja itseä kohtaan (syömishäiriöt, masennus jne.).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiteytit asian hyvin. =) Jos itsellä on painoa saman verran kuin valaalla ja ulkonäkö ja itsestä huolehtiminen muutenkin retuperällä niin ketäpä ei pelottaisi että kaunis ja fiksu nainen pokaakin sen oman ukon?

Kohta joku tulee, että "Mitä kadehdittavaa on itsensä myymisessä?". Samallainhan kuka tahansa esiintyjä myy itsensä muiden katseltavaksi kuin strippari. Strippari ehkä kiihottaa tanssillaan enemmän kuin muissa tansseissa, mutta entä sitten? Voihan joku kiihottua vaikka latinotanssijoista enemmän kuin strippareista, eikä se tee latinotanssijasta yhtään enempää huoraa.
Niin, monikin nainen olisi mielellään esim. valokuvamalli, jos omaisi sellaisen ulkomuodon että kelpaisi tuohon työhön. Mutta että joku on kelvannut eroottiseksi tanssijaksi, no sehän on ihan paheksuttavaa! :D
Ainakin heidän mielestään jotka eivät eroottisiksi tanssijoiksi, tai tanssijoiksi tai vaikkapa malleiksi kelpaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kemeli:
Noh,kyllähän miehetkin homottelevat ja hintittelevät toisiaan heti, jos joku vähän poikkeaa perinteisestä miehen mallista. Ja jos seuraatte poikalapsianne, niin hekin osaavat kyllä syrjimisen ja kiusaamisen (myös sen sanallisen ) taidon. Mistä moinen luulo, että naiset ovat kaiken pahan alku ja juuri ja miehet eivät muka koskaan käyttäydy huonosti toisiaan kohtaan..

Tekeekö se, että mihetkin tekevät niin siitä sitten sallittua?Pitääkö meidän naisten olla ja tehdä niinkuin miehet tekee??

Ainakin Suomessa naiset apinoivat miehiä kaikessa. Etenkin sellaisessa missä sitä ei kannataisi tehdä. En sitten tiedä mistä tämä johtuu.

Halu olla miehen kaltainen??
Miksi joku haluaa olla suomalaisen miehen kaltainen? Eikö olisi parasta olla vain oma itsensä?

Alkuperäinen kirjoittaja kuulehan:
Oletko ap tosissasi?? Naisetko eivät osaa käyttäytyä?? Kuule katsopas rikostilastoja, kysele ystäviltäsi kokemuksia jne. niin saat hyvin pian selville KUMPI sukupuoli tässä ei osaa käyttäytyä!! Naisten ongelma on se, että meiltä on läpi historian edellytetty hyvää käytöstä ja nyt kun ei enää tarvitse "kävellä munankuorien päällä", monikaan ei osaa kohdistaa aggressiotaan oikein vaan se purkautuu juuri muille vittuiluna ja itseä kohtaan (syömishäiriöt, masennus jne.).

No miehiä ajautuu ehkä rikoksiin enemmän kuin naisia, mutta tavallisten ihmisten keskuudessa (ei rikollisten) esiintyy huomattavasti enemmän selkään puukottamista, juoruilua ja muun laista ilkeilyä nimenomaa naisten keskuudessa. Näin sekä omien että monien tuttujen mielestä. (Ei edelleenkään ole mitään tutkittua tietoa, vaan oma kokemus ja näkemys asiasta jonka toin ilmi ja tiedustelin muiden mielipidettä asiaan.)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Allekirjoitan tämän.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
olen miettinyt aivan samaa. ja sitten oma ilkeys verhotaan milloin minkäkin asian taakse kuten "mä säälin sua". siis voiko olla alentavampaa sanoa noin. siinä kohottaa itsensä toisen yläpuolelle ja SE on minusta säälittävää että kokee sellaisen tarpeelliseksi.

tai se kun savannalle kiljutaan että "sää rupsahdat, etkö sä tajuu" no daah. jokainen meistä rupsahtaa, olit strippari tai projektipäällikkö.

Itseäni vaivaa suunnattomnasti ko. henkilön ihan itseaiheutetut kriisit, joita täällä vatvottiin moneen otteeseen ennen kuin hän saikin pitkän palstajäähyn.

Miten kauan menee ennen kuin perheen tytöt tajuavat äidin ammatin, vai ovatko jo tajunneet. Siitä on glamour kaukana.

en tiedä mitä kriisejä tarkoitat... ja mikä ihmeen jäähy? naurettavaa. ja mitä väliä vaikka tytöt tietäisikin mitä äiti tekee työkseen? eiköhän ole tärkeintä että savanna on rakastava ja hyvä äiti kotona.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1379258

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
No, toisten naisten arvostus ja kunnioitus pitää hankkia, ja sitähän kukaan itsensä kenen tahansa edessä riisuva ei tee. Että sitä saa mitä tilaa :)

Sitä ei oikeastaan saa palstan mukaan kukaan lihavakaan tai taloudellisista ongelmista kärsivä tai lestadiolainen tai enemmän/vähemmän kuin kaksi lasta omaava.. Listaa voisi jatkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
No, toisten naisten arvostus ja kunnioitus pitää hankkia, ja sitähän kukaan itsensä kenen tahansa edessä riisuva ei tee. Että sitä saa mitä tilaa :)

Ja sen arvostuksen ja kunnioituksen saa sillä, että rääpii päätään kaks+ palstalla? Tilasitko itsellesi nyt jotain?

Mä muuten huomasin että naisten kaa harvoin tuun toimeen, sen takia mies kavereita mulla paljon =) mut ne jotka haukku heillä on myös päässä pitää olla joku vika tai ahdistuneisuus, vaikka mä kunnioitan ihmisiä jotka ovat ahdistuneita tai masentuneita, mutta jos ihminen on vielä tyhmää ja agressivinen niin mun sääli ei irtoa

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä