Mua hävettää :/ eskari asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä saa ihminen olla sti laiska!!! kyllähän sä nyt kerran pari kävelet niillä lenkareilla sen 4km. mahtavat eskarissakin ihmetellä kun ei näy lasta paikalla. eskari ikäinen kuuluu oppivelvollisuuteen eikä eskarista voi ja saa olla tuollatavoin pois

t: eskariope.

ei mullakaan oo talvikenkiä vielä hommattu ja tänää olisi ekapäivä ainakin täällä etelässä millon niitä tarvitsisi tänä vuonna. Ja on 8 kilsaa 2 kertaa päivässä aika paljon talsimista yli 10 asteen pakkasessa..

Siis mä kävelen harva se päivä pitkän lenkin ihan tavallisilla lenkkareilla. Ja myös talvella, vaikka kuin olis pakkasta ja lunta. Jalkaan vaan kunnon tekniset sukat niin ei varmasti jalat palele. Ei siihen talvikenkiä tarvita.

paljon kun on lapsi pois eskarista, vielä mitä ihmeellisimmistä syistä, niin ottavat sosiaalipuoleen yhteyttä. Ovat huolestuneita lapsestasi, samalla koko perheestä.
Jospa sosiaalitoimen kautta sitten saisivat lapselle kyydin järjestettyä tukitoimenpiteenä :-)
Hyvä lapsen kannalta!

ööh, mä en missään vaiheessa ole sanonut että mun jalka on kasvanut. Mutta on hieman eria asia ulkoilla lenkkareissa n. 30-45min, kun kävellä 8km johon mä saan tuhrattua luvattoman paljon aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Miksei lenkkareilla voi viedä? Ei siellä lunta ole nilkkaan saakka kuitenkaan, villasukat jalkaan ja menox.

Ja vaikka olis, ni on varmaan ehtiny kipittelee aiempinaki talvina kinoksissa, ku ei talvikenkiä omista.

Huvittavaa, ku ite käyn talvisin lenkillä lenkkarit jalassa ja tuollanen 4km lenkki ihan keskiverto, ett menoks vaan sano mummo lumessa..

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
eskari ikäinen kuuluu oppivelvollisuuteen eikä eskarista voi ja saa olla tuollatavoin pois

No tuo nyt on täyttä puppua.

Eskari on vapaaehtoinen.

Hahhahaaa! Onpas siellä melkonen eskariope. :D :D :D Vai että oppivelvollinen ja pakollista. :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miksei lenkkareilla voi viedä? Ei siellä lunta ole nilkkaan saakka kuitenkaan, villasukat jalkaan ja menox.

Ja vaikka olis, ni on varmaan ehtiny kipittelee aiempinaki talvina kinoksissa, ku ei talvikenkiä omista.

Huvittavaa, ku ite käyn talvisin lenkillä lenkkarit jalassa ja tuollanen 4km lenkki ihan keskiverto, ett menoks vaan sano mummo lumessa..

Se olisi kyllä 8km sinne ja takas. En kyllä varmana lähtisi ainakaan minä!

Alkuperäinen kirjoittaja reps:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
eskari ikäinen kuuluu oppivelvollisuuteen eikä eskarista voi ja saa olla tuollatavoin pois

No tuo nyt on täyttä puppua.

Eskari on vapaaehtoinen.

Hahhahaaa! Onpas siellä melkonen eskariope. :D :D :D Vai että oppivelvollinen ja pakollista. :D :D

Ja "eskari ikäinen" :D

saat koulukyydin lapselle, kun kerrot ettei ole autoa käytettävissä. Meillä on 2km eskariin ja soitin että en pysty joka aamu pikkusisko kainalossa tulemaan eskarilaisen kanssa. Pikkutaxi hakee ja tuo nyt meidän eskarilaisen.

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Se olisi kyllä 8km sinne ja takas. En kyllä varmana lähtisi ainakaan minä!

Niinpä... Ensin aamulla 8km ja just kun ehtis kotio ja juoda kupin kahvia niin taas pienille vaatteet päälle ja uusiks se 8km.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
ja sitäkin että muakin hävettäis että mun lapsi vie eskaripaikan joltain joka oikeesti haluis lapsensa sinne. :headwall:

No ei se keltään mitään vie. Kunnan on annettava jokaiselle eskari-ikäiselle esiopetuspaikka.

Yhteistyössä