Mua harmittaa ku isä ei halua tavata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miia85"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miia85"

Vieras
On viimeksi nähty, kun olin 12 v. Soiteltiin tossa viime syksynä, että tavataan, mut se sit jäi. Oon käynyt sen paikkakunnalla, laittanut viestiä, että oon tulossa jos tavattaisiin. En tiedä eikö se kehtaa enään nähdä monen vuoden takaa vai ei kiinnosta. No en nyt tiedä, kun kumminkin piti yhteyttä, etteikö kiinnostais, ehkä aristelee, kun niin pitkä aika kun nähty. Sanoin tekstiviestillä, että ois kiva vihdoin tavata, kun ollaan jo aikuisia ja sinä ja äiti alatte olemaan yli 60 v, ois kiva saada isästäkin muistoja elämään.

Älä luovuta ihan vielä, mutta älä myöskään painosta. Miehet pehmenevät iän myötä ja myös tunne-elämä kehittyy. Lähetä hänelle joskus vaikka pari valokuvaa ja sitten tosiaan kun olet menossa paikkakunnalle, laita viestiä vaikka että. "Olen siellä 15 päivä. Käytäisiinkö vaikka kahvilla tai kävelyllä?". Jos ei sitten millään onnistu, olet ainakin yrittänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen mies;29650333:
Älä luovuta ihan vielä, mutta älä myöskään painosta. Miehet pehmenevät iän myötä ja myös tunne-elämä kehittyy. Lähetä hänelle joskus vaikka pari valokuvaa ja sitten tosiaan kun olet menossa paikkakunnalle, laita viestiä vaikka että. "Olen siellä 15 päivä. Käytäisiinkö vaikka kahvilla tai kävelyllä?". Jos ei sitten millään onnistu, olet ainakin yrittänyt.

Kyse on yli kuuskymppisestä miehestä, pian vanhuksesta.

Ap:lle ei oikein ole neuvoja muuta kuin mitä "alkuperäinen mies" tuossa jo kirjoittikin, eli laita vaikka tosiaan pari kuvaa ja ilmoitat joskus, jos olet menossa samalle paikkakunnalle.
Jos hän ei ala millekään, se on hänen menetyksensä.

Tsemppiä sinulle ap, ei mikään helppo taival sinulla kuljettuna/kuljettavana.

Kyse on yli kuuskymppisestä miehestä, pian vanhuksesta.

Ap:lle ei oikein ole neuvoja muuta kuin mitä "alkuperäinen mies" tuossa jo kirjoittikin, eli laita vaikka tosiaan pari kuvaa ja ilmoitat joskus, jos olet menossa samalle paikkakunnalle.
Jos hän ei ala millekään, se on hänen menetyksensä.

Tsemppiä sinulle ap, ei mikään helppo taival sinulla kuljettuna/kuljettavana.

Mistä lähtien 60 v on ollut vanhus??? Työikäinen ihminen se on.

nim. tapasin tänään isoisäni, joka kysyi joko hän on vanhus ;)? 92-v ja täysin omatoiminen ja järjissään

[QUOTE="pieras";29650363]Mistä lähtien 60 v on ollut vanhus??? Työikäinen ihminen se on.

nim. tapasin tänään isoisäni, joka kysyi joko hän on vanhus ;)? 92-v ja täysin omatoiminen ja järjissään[/QUOTE]

En kirjoittanut kuusikymppisen (aloittajan mukaan yli 60v) olevan vanhus, vaan pian vanhus. Ei se nyt enää mikään nuori ole, että iällä voisi tuollaista piittaamattomuutta selitellä.
Tosin itse pidän aikuisten ihmisten (yli 20v) kohdalla muutenkin naurettavana selitellä omia itsekkäitä tekojaan iällä.

Olen lähettänyt isälle kuvan itsestäni, pojasta. Sanonut tässä lapsenlapsesi, etkö haluaisi tavata, hän haluaisi nähdä sinut, olet hänen vaari, hänen toinen vaari on kuollut. Itken samalla, kun kirjotan tätä, mutta ois kiva kun jotenkin sais hänet tajuamaan. Äiti sano, että ei mustakaan välittänyt, niin tuskin teistäkään, mutta miten voi ihminen olla noin kylmä!!!!!!!!!!!!!