Mua häiriköidään :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Äiti on ostanu uuden puhelimen. Koko ajan tulee outoja viestejä. Äsken tuli viesti jossa luki: HARJOITUS! Mun oli sitte pakko soittaa, että harjoitus onnistui :laugh: Välillä se soittaa pilarin tai tulee joku kahvinkeittimestä näpsäisty kuva :D
Päivällä soitin sille, niin se se sielä ihmetteli, että kuinka mun ääni kuuluu niin kovaa, oli vahingossa säheltäny kaiuttimen päälle. Kaippa se sitä joskus oppii käyttämään :whistle:
Pitää vissiin laittaa puhelin äänettömälle, ettei pääse enää häiriköimään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Walpuri:
Puhelinterroristi-äiti :kieh:

Pitää kai piilottaa siltä tuo uus puhelin, jos tätä jatkuu pidempään. Jättää vaan vanha puhelin tilalle, sitä se sentäs osas käyttää. Se vanha oli joku ikivanha, johon mahtui vissiin 30 viestiä :laugh: Nyt se on sitte aivan onneton, ku osti jonkun uuden simpukkapuhelimen :D

Mun äiti 64 v sai myös äskettäin oman kännykän. Ikinä se ei tunnista, kun kännykkänsä soi. Vastaa vasta kun puhelimen antaa soida tosi pitkään. Ja myöskin saa soittaessaan kaiuttimen päälle usein! Tekstiviestejä se on oppinut lähettämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:
Mun äiti 64 v sai myös äskettäin oman kännykän. Ikinä se ei tunnista, kun kännykkänsä soi. Vastaa vasta kun puhelimen antaa soida tosi pitkään. Ja myöskin saa soittaessaan kaiuttimen päälle usein! Tekstiviestejä se on oppinut lähettämään.

Nyt ei oo enää kuulunu mitään, kai se on nukahtanu puhelin kourassa :laugh:
Mutta onhan nuo uudet puhelimet aivan erilaisia kun ne vanhat, on niin paljon eri toimintoja nykyään. Kai se oppii kun saa rauhassa hetken häiriköidä mua :laugh:
Voi olla, ettei äitikään nykyisen puhelimen soittoääntä omakseen tunnista. Ennen se ei ainakaan koskaan kuullut kun sille soitti :D

Yhteistyössä