Mua hävettää kuorsaaminen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ----
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

----

Vieras
ihan ihan hirveesti! voiko sille tehdä jotakin? eräs mies ketä oon tapaillut haluaisi mut luokseen yökylään, mutta joutuisin valvomaan koko yön kun en kehtaa kuorsata. oksettava vaiva ja aiheuttaa paniikin kaltaisia tuntemuksia kun ajattelenkin sitä. että nainen kuorsaa. hyi.

oon kyllä varsin sujut itseni kanssa kaikelta muin osin paisti toi kuorsaaminen. yritän aina mennä nukkumaan mahalleen jos vaikka olen ollut kaverilla yökylässä, mutta tiedän ettei se ole aina pelastanut tilannetta. mua niin paljon hävettää :(

Höpö höpö. Kerrot ennen nukkumaanmenoa, että "hei minä muuten kuorsaan". Ei ole kovin häävi tulevaisuus teidän suhteella, jos ikinä ette voi edes yhdessä nukkua. Minä itse kuorsaan, samoin moni naispuoleinen kaverini. Jokainen on itselleen suhteen saanut ja miehet vaan ovat tottuneet kuorsaukseen :D Voithan alussa odotella, että mies nukahtaa ensin ja sitten rentoudut.

[QUOTE="mä";24564766]Ei kait tuo vielä mitään. Entäs sitten, kun opit nukkumaan kuorsaamatta, mistäs tiedät, ettet piereskele unissasi.[/QUOTE]

ei haittaa mun sielun elämää ollenkaan niin paljon. tää haittaa.

[QUOTE="hmm";24564748]Höpö höpö. Kerrot ennen nukkumaanmenoa, että "hei minä muuten kuorsaan". Ei ole kovin häävi tulevaisuus teidän suhteella, jos ikinä ette voi edes yhdessä nukkua. Minä itse kuorsaan, samoin moni naispuoleinen kaverini. Jokainen on itselleen suhteen saanut ja miehet vaan ovat tottuneet kuorsaukseen :D Voithan alussa odotella, että mies nukahtaa ensin ja sitten rentoudut.[/QUOTE]

joo ja sitten jos miehen ykskään ilmeen osa kertoo et ohhoh tms ni mä lähden kyl menee enkä ikinä kehtaa palata.
ja eikös siitä ole haittaa myös mulle itsellenikin?

oikeesti, miltä tää teistä vaikuttais? Kuorsaus pois – kuorsaamisen hoito | Nukkula

Minäkin kuorsaan, enkä itse tiennyt ennen kuin exä nauhotti sitä korsotusta minuuttikaupalla kännykällä. Eipä ole uusi mies valittanut vielä mitään. Enkä ite ole itse asiassa edes ajatellut asiaa. Jos se häiritsee niin mua saa kyllä tönästä. :D

[QUOTE="mä";24564766]Ei kait tuo vielä mitään. Entäs sitten, kun opit nukkumaan kuorsaamatta, mistäs tiedät, ettet piereskele unissasi.[/QUOTE]

jä se tärkein kysymys. MITEN mä opin nukumaan kuorsaamatta???

[QUOTE="vieras";24564813]Minäkin kuorsaan, enkä itse tiennyt ennen kuin exä nauhotti sitä korsotusta minuuttikaupalla kännykällä. Eipä ole uusi mies valittanut vielä mitään. Enkä ite ole itse asiassa edes ajatellut asiaa. Jos se häiritsee niin mua saa kyllä tönästä. :D[/QUOTE]

hyi just tota mä pelkään :( koska oon itse nahoittanut sitä. jos mun mies tekis niin, niin kuolisin varmaan häpeästä..

hyi just tota mä pelkään :( koska oon itse nahoittanut sitä. jos mun mies tekis niin, niin kuolisin varmaan häpeästä..
Höh, oikeesti... Minä vaan sanoin, että jaa, kuorsaat kyllä itekin, kun se sitä nauhotusta esitteli. Eiköhän ole melko yleinen vaiva. Jos se sinua vaivaa, niin sanot vaan, että minä kuorsaan mutta saa tönästä yöllä jos se häiritsee. Ei sun suhde siihen kaadu.

Yhteistyössä