Mua hävettää kun mulla on korkea häpykumpu :/

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Esim tiukkaa hametta en pysty pitämään kun häpykumpu osuu sit hameen kankaaseen...

Tänään taas tuli vaan asia mieleen kun olin jumpassa ja kattelin sivuprofiilia kun oli tiukat housut jalassa. Täytyis ostaa joku treenitoppi mikä olis hiukka löysä tosta alhaalta ja peittäis häpykummun...

Kaikenlaisia ongelmia sitä ihmisillä on :/ Oon miettiny jopa et menisin rasvaimuun, tosta häpykummun päältä sais sentin pari poistettua rasvaa. Mut kai se häpyluukin on "normaalia" korkeampi kuin yleensä naisilla.

Muita joilla joku "epänormaali" juttu vartalossa?
 
ei kiva
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Esim tiukkaa hametta en pysty pitämään kun häpykumpu osuu sit hameen kankaaseen...

Tänään taas tuli vaan asia mieleen kun olin jumpassa ja kattelin sivuprofiilia kun oli tiukat housut jalassa. Täytyis ostaa joku treenitoppi mikä olis hiukka löysä tosta alhaalta ja peittäis häpykummun...

Kaikenlaisia ongelmia sitä ihmisillä on :/ Oon miettiny jopa et menisin rasvaimuun, tosta häpykummun päältä sais sentin pari poistettua rasvaa. Mut kai se häpyluukin on "normaalia" korkeampi kuin yleensä naisilla.

Muita joilla joku "epänormaali" juttu vartalossa?
mulla on sama ongelma ja pituus 163, paino 58 eli ei ainakaa kauhiasti liikaa kiloja :(
 
´´
mullakin on tosi korkea häpykumpu mut emmä tiiä, ei se oo mitenkää oikeestaa häirinny mua. karvat ajelen ettei ne ainakaan "isonna" lisää vaikka ei sillä varmaan oo mitää merkitystä :D ja oon alipainoinen, eli en usko että on rasvasta kyse vaan luultavasti se nyt vaan sattuu olemaan vähän "normaalia" korkeampi.
 
minä
mullakin tuo sama oli ongelma pitkään, siis mua häiritsi se ihan suunnattomasti. Mutta pukeudun vain niin ettei se näy ja nyt muutenkin ku oon 161 ja 68kg niin maha taitaa sen peittää muutenkin... jumpat ja lenkit menossa, että saa nähä miten jatkossa =)
 
tytsyjen äiti
Ikinä en ole edes ajatellut että olis olemassa tuollaista ongelmaa, tai huomannut kenelläkään mitään pullottamassa.. Itse varmaan ratkaisisin ongelman sillä, etten pitäisi sitten niin kireitä vaatteita että näkyisi. Olen itse pienikokoinen ja vähän "liiankin laiha", ja olen aina vierastanut sellaisiá vaatteita jotka liimautuu ihoon, esim.trikoita yms. Musta on kauniimpaa pukeutua hyvin istuviin, mutta sopivan väljiin vaatteisiin, ettei ihan kaikki kummut näy..
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja ´´:
mullakin on tosi korkea häpykumpu mut emmä tiiä, ei se oo mitenkää oikeestaa häirinny mua. karvat ajelen ettei ne ainakaan "isonna" lisää vaikka ei sillä varmaan oo mitää merkitystä :D ja oon alipainoinen, eli en usko että on rasvasta kyse vaan luultavasti se nyt vaan sattuu olemaan vähän "normaalia" korkeampi.
Alipainosillahan se kumpu justiinsa törröttääkin ikävästi. Ei sitä normaalipainoselta tai lihavalta erota. Kannattaisi syödä, niin olis torttukin normaali. :snotty:
 
´´
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja ´´:
mullakin on tosi korkea häpykumpu mut emmä tiiä, ei se oo mitenkää oikeestaa häirinny mua. karvat ajelen ettei ne ainakaan "isonna" lisää vaikka ei sillä varmaan oo mitää merkitystä :D ja oon alipainoinen, eli en usko että on rasvasta kyse vaan luultavasti se nyt vaan sattuu olemaan vähän "normaalia" korkeampi.
Alipainosillahan se kumpu justiinsa törröttääkin ikävästi. Ei sitä normaalipainoselta tai lihavalta erota. Kannattaisi syödä, niin olis torttukin normaali.
sori mutta mun kohdalla (ja varmasti monen muunkaan) ei ole kyse siitä ettenkö söisi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiva:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Esim tiukkaa hametta en pysty pitämään kun häpykumpu osuu sit hameen kankaaseen...

Tänään taas tuli vaan asia mieleen kun olin jumpassa ja kattelin sivuprofiilia kun oli tiukat housut jalassa. Täytyis ostaa joku treenitoppi mikä olis hiukka löysä tosta alhaalta ja peittäis häpykummun...

Kaikenlaisia ongelmia sitä ihmisillä on :/ Oon miettiny jopa et menisin rasvaimuun, tosta häpykummun päältä sais sentin pari poistettua rasvaa. Mut kai se häpyluukin on "normaalia" korkeampi kuin yleensä naisilla.

Muita joilla joku "epänormaali" juttu vartalossa?
mulla on sama ongelma ja pituus 163, paino 58 eli ei ainakaa kauhiasti liikaa kiloja :(
Täällä kans sama! 172cm ja 65kg. Onko teil karvat ajeltu, se vois auttaa vähän.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiva:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Esim tiukkaa hametta en pysty pitämään kun häpykumpu osuu sit hameen kankaaseen...

Tänään taas tuli vaan asia mieleen kun olin jumpassa ja kattelin sivuprofiilia kun oli tiukat housut jalassa. Täytyis ostaa joku treenitoppi mikä olis hiukka löysä tosta alhaalta ja peittäis häpykummun...

Kaikenlaisia ongelmia sitä ihmisillä on :/ Oon miettiny jopa et menisin rasvaimuun, tosta häpykummun päältä sais sentin pari poistettua rasvaa. Mut kai se häpyluukin on "normaalia" korkeampi kuin yleensä naisilla.

Muita joilla joku "epänormaali" juttu vartalossa?
mulla on sama ongelma ja pituus 163, paino 58 eli ei ainakaa kauhiasti liikaa kiloja :(
Täällä kans sama! 172cm ja 65kg. Onko teil karvat ajeltu, se vois auttaa vähän.

Piti bb kattoa välissä :D

"kiva" että muitakin kohtalotovereita! Ajelen karvat, mut eihän se oikeesti montaa milliä sitä kumpua pienennä.

Mut onneks ei oo ikinä miehet mitään siitä kommentoinut, exä vielä eronkin jälkeen kinus "anna sitä ihanaa pimppiäs" hihii ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
mulla on kans. Sanon aina että on megakumpu :D Ja aina ollut painoin sitten 54kg tai kun parhaimmillaan painoin 74kg. Se nyt vaan on tommonen kunnon kumpu.
Sama mulla vaikka pari vuotta sit olin 10kg laihempi niin yhtälailla kumpu näky.

Kateellisena kattelen sellasia naisia kellä on littana/tasanen häpykumpu... Täytyy vaan yrittää hyväksyä ittensä tällasena ku eihän se siitä mihinkään häviä vaikka kuinka toivois!
 
M33
Se mikä on normaalia ja mikä on kaunista on aika suhteellista. Korkea häpykumpu on usein (ainakin miesten mielestä!) erittäin kaunis. On siis turha murehtia ominaisuutta, jonka puutteesta voisi yhtä lailla olla kateellinen.
 

Yhteistyössä