Mua ei yleensä huvita nuo lasten sanomiset mutta :D

Tänään töissä, hautausmaalla, kasteltiin niitä kukkatiloja.. Siinä käveli sellainen suloinen pinkkiin pukeutunut Hello Kitty- kuosinen enkelikiharainen pellavapää =)

Minkä takia tuo täti hukuttaa nuo kukat? :D :D

Voihan se kieltämättä siltä näyttää kun pieneen kukkatilaan heittää kannullisen vettä :xmas:
 
minä,
Kerran cittarissa kassajonossa naisella oli vessapaperia ja vaippoja, yhessä välissä poika hihkaisi vaunuista että muistitko ottaa aikuisten vaippoja. Äiti oli naama punaisena :)
 
"HEH"
Kerran jonossa kakara kiukutteli kun ei saanut äitiään ostamaan karkkia. Siinä ryhtyi ulkopuolinen vanhempi rouva lohduttelemaan lasta ja selittämään että kaikkea ei aina voi saada. Lapsi katsoi naista hetken ja sanoi kuuluvasti: "haista sinä ämmä vittu!"
 
Naapurikassajonossa n. 2-3-v lapsi katsoi kun isänsä painoi kessuautomaatin numeroita: "Isin tukappia. Äätin tukappia." Kaikkea ne lapset muistiin poimii kun tuskin lapselle oli erikseen kerrottu mitä vanhemmat polttelee... Isänsä vaihtoi puheenaihetta :D
 
"äiti34"
[QUOTE="HEH";28701116]Kerran jonossa kakara kiukutteli kun ei saanut äitiään ostamaan karkkia. Siinä ryhtyi ulkopuolinen vanhempi rouva lohduttelemaan lasta ja selittämään että kaikkea ei aina voi saada. Lapsi katsoi naista hetken ja sanoi kuuluvasti: "haista sinä ämmä vittu!"[/QUOTE]Ihan oikein teki ja hyvinkasvatettu lapsi on. Vanhuksista ei ole muuta kuin harmia ja monet niistä kokevat oikeudekseen puuttua muiden ihmisten asioihin ja etenkin lasten.

Minä olen myös sanonut lapsilleni että jos joku tuntematon vanhus tulee julkisella paikalla lässyttämään tai torumaan niin saa käskeä painumaan helvettiin.
 
"vieras"
[QUOTE="HEH";28701116]Kerran jonossa kakara kiukutteli kun ei saanut äitiään ostamaan karkkia. Siinä ryhtyi ulkopuolinen vanhempi rouva lohduttelemaan lasta ja selittämään että kaikkea ei aina voi saada. Lapsi katsoi naista hetken ja sanoi kuuluvasti: "haista sinä ämmä vittu!"[/QUOTE]
Ja rattaissa istuva pikkusisar nyppäs tutin suustaan: "Jut niin!"

Vanha "vitsi".
 
"heh"
[QUOTE="HEH";28701116]Kerran jonossa kakara kiukutteli kun ei saanut äitiään ostamaan karkkia. Siinä ryhtyi ulkopuolinen vanhempi rouva lohduttelemaan lasta ja selittämään että kaikkea ei aina voi saada. Lapsi katsoi naista hetken ja sanoi kuuluvasti: "haista sinä ämmä vittu!"[/QUOTE]

ai kauhee :D :D :D
 

Yhteistyössä